17/02/2026
امروز، بیشتر از همیشه دلتنگ ایرانم😢
دلتنگ قدم زدن در کوچههای تهران،
دلتنگ اهواز و خونهی مادربزرگ،
دلتنگ شیراز و شکوه مقبرهی کوروش،
دلتنگ اصفهان و عظمت سیوسهپل،
دلتنگ یزد و آرامش آتشکدهی زیبایمان،
و دلتنگ نفس کشیدن کنار دریای محمودآباد…
تمام خاطرات و روزهای خوش مثل یک فیلم از جلوی چشمهایم رد میشود، و دلم بیقرار ایران است💚🤍♥️
آزادی نزدیکه، ایران بانو…
کمی صبوری کن 🤍
من میآیم،
و با تمام جانم
بوسه بر خاکت میزنم،
و دوباره با هموطنانم
طلوع روزهای روشن را جشن میگیریم✌️
#آزادی #دلنوشته