06/07/2015
Tror at alle kender til den travle hverdag, hvor vi ikke altid får tænkt over eller fuldt op på, hvad vi får foretaget os økonomisk. Har selv stået i en situation hvor jeg troede at det var bedre at gå på arbejde og tjene en dagløn, end at bruge en halv dag på kontoret og spare det dobbelte. Men jeg er nu klar over, at med viden som sin sidemand, så kan man somregel spare penge ved at ofre lidt kræfter på det kedelige papirarbejde. Så kontakt mig hvis det skal være dig der skal have hjælp eller inspiration :) Tlf. 22335341