05/02/2026
Her er en yderst spændende stilling i almen praksis, som lægesekretær.
Klinikken er beliggende i centrum af Aarhus og jeg kan varmt anbefale klinikken.
Nogle vil nok mene om ikke jeg har haft det opslag her på FB tidligere?
Og, jo det har jeg men jeg har besluttet at jeg ikke længere vil varetage opgaver inden for rekruttering.
Klinikken er heldigvis helt klar til at kunne varetage opgaven selv når interne rokeringer i staben gør at de mangler en sekretær.
Det er et yderst spændende job i en god organisation.
Så, kom frisk afsted med en ansøgning. 😁
Du kan læse yderligere her:
Du bliver en central del af sekretariatet og varetager selvstændige sekretæropgaver i tæt samarbejde med læger, praksismanager og øvrige kollegaer.