27/08/2026
මම 𝐊𝐚𝐯𝐞𝐞𝐬𝐡𝐚 𝐉𝐚𝐲𝐚𝐬𝐢𝐧𝐠𝐡𝐞🤍 මේ තමයි මගේ insurance journey එක.🤍
මම තරුණ වයසේදී 𝐋𝐢𝐟𝐞 𝐈𝐧𝐬𝐮𝐫𝐚𝐧𝐜𝐞 𝐀𝐝𝐯𝐢𝐬𝐨𝐫 කෙනෙක් විදිහට Insurance field එකට එකතු වුණේ, මටම අලුත් අත්දැකීමක් සහ අලුත් අවස්ථාවක් හොයාගන්නයි.
මේ ගමන පටන් ගන්නකොට මටත් බාධා තිබුණා.ගෙදරින්, ආදරවන්තයාගෙන්, සමාජයෙන් වගේම වටපිටාවෙන්ත්,
“මේක ඔයාට ගැළපෙයිද?😲”
"මේ field එක ගැහැණු ළමයෙකුට හොඳද?🤔"
වගේ ප්රශ්න ආවා.
ඒත් ඒ හැම දෙයක්ම මාව නවත්වන හේතු කරගන්නවා වෙනුවට, මම ඒවා මගේ ගමනේ කොටසක් කරගත්තා.🌿
අද මම මේ journey එක තෝරගත්ත එක ගැන ඇත්තටම සතුටු වෙනවා. ❤️
මොකද, සමහර අවස්ථාවල අපි කරන දෙයක් අපිට රැකියාවක් විතරක් වුණත්, තවත් කෙනෙකුට ඒක අවශ්යම මොහොතක ලැබෙන ලොකුම සහය වෙන්න පුළුවන්.💐
Customer කෙනෙක් රෝහලේ සිටින අවස්ථාවක මට කතා කරලා, Insurance එක හරහා ලැබුණු සහය ගැන ස්තුති කරපු මොහොතක් අදටත් මට මතකයි.🤍
ඒ වගේම, තමන්ගේ දරුවා වෙනුවෙන් Education Plan එකක් ආරම්භ කරලා තිබුණු පියෙකු හදිසියේම අප අතරින් සමුගත් අවස්ථාවක, ඒ සැලසුම හරහා දරුවාගේ අධ්යාපන වියදම් සහ Higher Education Fund එක වෙනුවෙන් තිබුණු ආරක්ෂාව ගැන දැනගත් පසු, ඒ මිස් මට පිං දුන්න ආකාරය අදටත් මට ඒ හඬත් එක්කම මතකයි. 🥺
ඒ මොහොතවල් දෙකේදී තමයි මට හරියටම තේරුණේ…
මම තෝරගත්තේ රැකියාවක් විතරක් නෙවෙයි
මිනිස්සුන්ට අවශ්යම වෙලාවක, ඔවුන් වෙනුවෙන් ඉන්න පුළුවන් වටිනා වෘත්තියක්. 🤍
ඉදිරියටත් මගේ දැනුමෙන් සහ සේවයෙන් තවත් ජීවිතවලට වටිනාකමක් එකතු කරන්න මම බලාපොරොත්තු වෙනවා. ✨
මේ ගමන ගැන මම ආඩම්බරයි. 🥰
📞 Life Plan With Kavee එක්ක සම්බන්ද වෙන්න 070- 5691144
𝐋𝐢𝐟𝐞 𝐏𝐥𝐚𝐧𝐬 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐊𝐚𝐯𝐞𝐞 ✨
゚viralシ