15/05/2026
Product C.O.P adalah bagus untuk client yang tak boleh nak buat personal financing disebabkan profile yg lemah.
Selalunya, kita akan prefer client kita untuk buat produk ini sebab apa yg penting, kita dapat tolong client kita dapatkan cash in hand utk dia settlekan masalah dia.
Rumah tuh cuma bonus sahaja. Ianya adalah aset yg boleh disewakan, dan in future klau nak jual rumah tuh pon, anda tak rugi.
Apa yang lagi best? Approval rate untuk C.O.P nie lebih dari 90% !!! Anda memang berpeluang tinggi untuk lulus jika anda boleh buat product ini.
Anda boleh PM saya untuk detail lebih lanjut π€