29/10/2016
Bureau Mr Van Baarlen is wars van gladde verkooppraatjes en snelle reclameslogans. Ik ga liever voor u aan het werk.
Ik ben professioneel en betrokken. Daarmee bedoel ik ook dat ik tijd maak voor u. U kunt mij altijd bellen en als ik niet kan opnemen bel ik z.s.m. terug.
Ik lever kwaliteit. Niet alleen juridisch inhoudelijk. Ook in mijn contacten met u.
Ik praat met u.
Ik ben reëel en duidelijk. Ik vind dat u als cliënt moet weten waar u aan toe bent, zodat u een duidelijk beeld heeft van de mogelijkheden in uw zaak.
Indien de zaak zich daartoe leent of u dat zelf wilt, werk ik ook op basis van 'no cure no pay'.