11/11/2020
Hallo allemaal,
Komende zaterdag ( 14 November) zal ik voor het avondeten "shevid polo (rijst met dille) maken met kip,
Dat is een van de heerlijke Iraanse gerechten ...😋😋😋
Maar zonder tuinbonen die je op deze foto ziet.
De prijs van elk gerecht is 10 euro.
Als u wilt bestellen, a.u.b. laat het me dan weten tot vrijdag(13th November) voor 12 uur.
(photo van Aashpazi.com)