09/11/2020
Zorgproject de Pleats gaat verhuizen. Verhuizen? Ja, verhuizen. We weten nog niet helemaal precies waarheen maar wel wat we gaan doen!
We starten een winkel. Een winkel? Ja, een winkel :)
Een winkel met 2e hands, oude, nog oudere goederen. Een hergebruik-van-goederen-winkel. Een 2e-handswinkel. Een winkel met zelfgemaakte, gepimpte en mooi gemaakte spullen. Een foute winkel...
Een winkel ook, waar we mensen die het minder goed hebben gewoon kleding geven, of speelgoed, of boeken.
Verrassingspakketten gaan samenstellen en uitdelen. En eigengemaakte jam, appelmoes of pompoenen gaan verkopen.
Met een grote 1,5-meter tafel voor een kop warme koffie.
We zijn al een paar maanden spullen aan het verzamelen. Nu de lokatie steeds dichterbij lijkt te komen doen we een oproep:
Wie goede, bruikbare, complete, niet kapotte spullen heeft staan kan deze inleveren bij ons. Te denken valt aan meubels, kasten, electrische apparaten, huishoudelijk apparatuur, kleding, textiel, bedden, speelgoed ...eigenlijk alles.
We vragen u om spullen te brengen die niet kapot of te versleten zijn. Textiel willen we graag gewassen en in plastic (tassen)aangeboden krijgen.
We willen, in overleg, ook spullen ophalen indien u geen vervoer heeft. Graag ontvangen we dan een appje met foto's van wat u ons op wil laten halen.
Het is nog even een verrassing waar we naartoe verhuizen, maar we verlaten de Terp, ons dorpje, de pole.
We houden u op de hoogte!
Met hartelijke groet,
team de Pleats
telefoonnummer Jitske: 06 5238 1059
email: [email protected]