20/12/2025
De laatste coachingsessie van dit jaar zit erop โจ
Nog een paar kleine dingen afrondenโฆ en dan gaat mijn praktijk in winterslaap tot 5 januari.
Wat heb ik genoten.
Van elke sessie, elke workshop, elk open gesprek.
Dankjewel aan iedereen die mij dit jaar het vertrouwen gaf. Dankjewel dat ik een stukje met je mee mocht lopen op jouw persoonlijke ontwikkelingsreis ๐
En ook dankjewel aan jou hier op Instagram.
Voor elke reactie, elk berichtje, elke interactie.
Ik hoop dat ik je met mijn eerlijke verhalen, oefeningen en inzichten heb mogen inspireren om vaker te vertragen, te leven vanuit rust en vertrouwen in jezelf, en stil te staan bij wat jij nodig hebt.
De komende twee weken ga ik even niet werken.
Tijd met familie en vrienden. Tijd voor mezelf.
En ik kies er ook bewust voor om hier wat minder zichtbaar te zijn. Dus reageer ik wat later? Dan weet je waarom ๐
Misschien ook een liefdevolle reminder voor jou:
leg die telefoon vaker weg en wees in het moment โจ
Ik wens je hele fijne dagen en alvast een mooie start van het nieuwe jaar.
En als deze periode voor jou juist uitdagend is, als je er misschien tegenop kijkt: ik denk aan je ๐
Doe wat goed voelt voor jou. Laat verwachtingen van anderen los. De enige voor die het moet kloppen, ben jij zelf.
Liefs,
Melanie โจ๐๐