28/01/2026
💛 Meldinger som dette varmer! 💛
Kjære Paxon,
Lærere og elever på 4. trinn ved Skåredalen skole ønsker å rette en stor og hjertelig takk til dere for de flotte refleksvestene vi har fått. Vestene gjør elevene godt synlige i mørket og bidrar til økt trygghet på skoleveien og på skoleturer. De er spesielt fine å bruke tidlig på morgenen når det fortsatt er mørkt ute. Både lærere og elever setter stor pris på vestene, og de er allerede blitt en viktig del av hverdagen vår.
Tusen takk for at dere bidrar til økt trygghet for oss.
Med vennlig hilsen
4. trinn
Skåredalen skole
Tusen takk for de fine ordene og for bildene som viser vestene i bruk.
Sammen gjør vi hverdagen litt tryggere ✨