Queen of Structure - Leen Maegh

Queen of Structure - Leen Maegh Bedrijfsinformatie:

ExecutiveSupportbyLeen
Astridlaan 11 bus 0101
8620 Nieuwpoort

éénmanszaak
BE0756.746.686

Business Advisor voor intuïtieve onderneemsters
Expert in finances, project management, business & financieel plan
Boek jouw gratis call via https://calendly.com/leen-maegh/call

Deze vraag ik zo vaak ...Ben je nu VA of coach?Ik ben geen van beiden eigenlijk.Ik ben strateeg & uitvoerderIk  ben the ...
18/04/2026

Deze vraag ik zo vaak ...

Ben je nu VA of coach?

Ik ben geen van beiden eigenlijk.

Ik ben strateeg & uitvoerder
Ik ben the best of both worlds...

Wil je een VA? I am your girl
Wil je een mentor? I am your girl

Ik combineer coaching/mentoring met uitvoering.

Want wat ben je met al die nieuwe inzichten en dergelijke, als je zelf geen tijd hebt om ze uit te voeren of te implementeren?

Niets toch?

Ik breng beiden samen.

En net daarom, ben ik de onmisbare schakel in jouw bedrijf.

Stop met aanmodderen en cursussen te kopen waar je toch geen tijd voor hebt om ze te volgen.

Kies voor eens strateeg én uitvoerder. All in one.

DM me voor meer info.

Een glimlach op jouw gelaat... net zoals deze op de foto van mij...Dat is wat ik het liefste doe...Een glimlach op jouw ...
17/04/2026

Een glimlach op jouw gelaat... net zoals deze op de foto van mij...

Dat is wat ik het liefste doe...

Een glimlach op jouw gezicht toveren.

Omdat je eindelijk rust gevonden hebt
Omdat je alles terug helder hebt in je hoofd
Omdat er na maanden stilstand eindelijk beweging komt in de uitvoering van jouw projecten

En nog om zo veel meer ... een glimlach op jouw gezicht, dat is waarvoor ik het allemaal doe.

Want een glimlach doet je stralen, en als je straalt, uit zich dat in jouw business.

En willen we dat niet allemaal ? Een stralende business 😉

Vertel me eens, wat doe jij het liefste? Waarom ben jij onderneemster?

Waar zou je staan als ... Je elke dag 1% actie neemt om jouw dromen of doelen te realiseren?Als je elke dag 1% actie nee...
17/04/2026

Waar zou je staan als ...

Je elke dag 1% actie neemt om jouw dromen of doelen te realiseren?

Als je elke dag 1% actie neemt richting jouw dromen en doelen....

Hoe ver sta je dan binnen 100 dagen?

Juist ja,
Veeeeeeel
verder als dat je ooit had kunnen dromen

Elke dag 1%
dat is elke dag een betere versie van jezelf maken als de dag ervoor
met kleine haalbare stappen

Elke dag 1%
geen radicale aanpassingen maar wel BEWUSTE aanpassingen in je leven en business

Hoe zou dat voelen voor jou?

Je hoeft het niet alleen te doen.
Alle ballen in de lucht houden is makkelijker met 2.

Stuur me een DM & let's chat

It comes naturally...Al sinds ik kind of tiener was, ben ik georganiseerd en gestructureerd door het leven gegaan...Dat ...
17/04/2026

It comes naturally...

Al sinds ik kind of tiener was, ben ik georganiseerd en gestructureerd door het leven gegaan...

Dat was zo met het studeren, met nota’s te maken, samenvattingen te schrijven en echt plannen wat ik wanneer moest studeren voor de examens.

Later paste ik dit ook toe in mijn huishouden. Zeker als het aankwam op boodschappen doen en menuplanning. Uren kan ik daar mee bezig zijn.

Maar ik ben ook heel eerlijk...
Bij extreme stress of spanning, verdwijnt die structuur en organisatie als sneeuw voor de zon...

Ken je het? Je begint gemotiveerd aan bv trainen voor een marathon, maar dan loop je een blessure op, of het leven gebeurt en je slaat even 2 of 3 trainingen over.

Voor je het weet, ben je maanden niet gaan trainen en dat gezond eten, tja da’s er ook aan voor de moeite...

Bij de loodgieter lekt het ook...
Dus heb ik mezelf terug aangeleerd wat de essentie is van wie ik ben.
Even een deep dive in mezelf en soul searching gedaan.

Terug naar de bron.

➡️ Organisatie
➡️ Structuur
➡️ Gezonde voeding
➡️ Leven volgens mijn waarden

En dat bracht me bij: Focus Focus Focus

Dus ontwikkelde ik mijn SEA principe:

✨ Structure
✨ Energy
✨ Actie

Deze 3 aspecten zorgen voor meer rust en meer focus in mijn leven en mijn bedrijf.

Het is mijn houvast en tegelijkertijd ook mijn bescherming tegen triggers van buitenaf. Het zorgt voor helderheid waardoor er geen ruimte meer is voor chaos.

Het is mijn missie, noem het mijn purpose of levenswerk om dit ook met jou te delen.
Om dit jou aan te leren, zodat je zonder chaos maar met helderheid en duidelijke actie jouw business verder kan uitbouwen.

Ik toon je de spiegel die jouw business nodig heeft.
Met een liefdevolle schop onder de kont, een luisterend oor maar vooral met de passie om jou echt in je kracht te zetten als onderneemster.

Aarzel vooral niet om me een berichtje te sturen als jij voelt dat de tijd rijp is voor meer structuur in je business (en je leven)

Hoe zit het eigenlijk met die droom visie ? Je omzet zit goed...Maar eerlijk.... leef je jouw missie en visie nog?Doe je...
16/04/2026

Hoe zit het eigenlijk met die droom visie ?

Je omzet zit goed...

Maar eerlijk.... leef je jouw missie en visie nog?

Doe je waarvoor je op deze wereld gezet bent?

Ja, het klinkt misschien spiri wiri...

Maar heel eerlijk? We zijn hier allemaal op deze wereld met een purpose.

Mijn vraag aan jou is... leef jij nog volledig jouw purpose?
Doe je echt waarvoor je op deze wereld gezet bent?

Je wordt toch niet zomaar ondernemer?

Je wordt ondernemer omdat je andere visie hebt op het leven en je dat wil belichamen en delen met anderen.

Dus... je omzet is wel ok? Maar jouw purpose?

Hoe staat het daarmee?

DM me "purpose" om in dialoog te gaan over jouw business.

Wanneer ik zeg geen stress...Dan bedoel ik ook echt GEEN stress...Ontdek Hildegard haar verhaal : "Sinds halfweg 2023 ve...
16/04/2026

Wanneer ik zeg geen stress...

Dan bedoel ik ook echt GEEN stress...

Ontdek Hildegard haar verhaal :

"Sinds halfweg 2023 vertrouwde ik een stuk van mijn financiële administratie aan Leen met de intentie om meer rust te ervaren tijdens de kwartaalafsluiting.

Leen overtrof al mijn verwachtingen. Niet alleen heb ik geen stress meer rond kwartaaladministratie maar daarboven op kreeg ik een strateeg in mijn bedrijf die me helpt om juiste financiële beslissingen te maken en begeleidt bij alle stappen die ik zet.

Als jij als ondernemer wilt focussen op wat je écht graag doet, waar je goed in bent en daar ook gewoon omzet mee wilt maken heb je een Leen nodig in je bedrijf."

Al 3 jaar een prachtige samenwerking met deze dame.

Cuz I 💙what I do...

DM me "no stress" als jij dit ook wil ervaren vanaf dit kwartaal.

Ondernemen is niet glitter & glamour… het is sloten koffie, latte's en Nalu's , slapeloze nachten en vloeken tegen een s...
21/11/2025

Ondernemen is niet glitter & glamour…

het is sloten koffie, latte's en Nalu's , slapeloze nachten en vloeken tegen een spreadsheet, achter je geld aanzitten soms (of vaak)...

Vandaag, op de Dag van de Ondernemer, krijg je van mij, zoals elke random dag eigenlijk een real & raw momentje.

Ondernemen kan zwaar zijn. Soms eenzaam. Soms voelt het alsof alles tegenzit. We klagen, we huilen, we vloeken. En ja, soms denken we: waarom doe ik dit ook alweer?

Maar weet je wat? Wij doen het niet omdat het makkelijk is. Wij doen het omdat we voelen dat er iets anders voor ons is. Omdat we niet passen in het traditionele "huisje-boompje-kindje-vaste job" dat anderen of de maatschappij van ons verwachten.

Wij wachten niet op een gouden plateau dat iemand anders ooit aanreikt. Want die plateau, dat presenteerblaadje, dat komt er niet. Niets komt vanzelf. Wij zetten die eerste stap en de volgende, wij vinden onszelf continu opnieuw uit. Wij durven.

We werken hard. Ja. Net als eender wie in loondienst.
Maar we genieten minstens even hard van de vrijheid, de chaos, het vloeken en de keuzes die we zelf maken. We zouden het niet anders willen.

Ondernemen is niet voor hen die graag in hun gouden kooi blijven.
Ondernemen is voor de durvers, voor de doeners, voor iedereen die liever leeft volgens hun eigen voorwaarden in plaats van die van een ander.

Dus als je gelooft dat het ondernemerschap je glitter en glamour brengt, met fancy etentjes en klanten die continu op een presenteerplaatje als bij wonder verschijnen… dan ga ik je teleurstellen: dat is het niet.

Ja, het is zwaar, en onze dierbaren zien liever een ander pad voor ons. Maar juist daarom is het ondernemerschap het avontuur van ons leven – en alleen daarom zouden we het voor geen geld van de wereld willen missen.

Dus ik klink vandaag op jou, op alle ondernemers die er staan, die niet opgeven, die hun eigen grootste criticus zijn en toch kiezen voor zichzelf. Want dat is ondernemen: kiezen voor jezelf.

Cheers, schol, santé – maak er een mooie dag van. 🥂

Adres

Adinkerke

Meldingen

Wees de eerste die het weet en laat ons u een e-mail sturen wanneer Queen of Structure - Leen Maegh nieuws en promoties plaatst. Uw e-mailadres wordt niet voor andere doeleinden gebruikt en u kunt zich op elk gewenst moment afmelden.

Contact

Stuur een bericht naar Queen of Structure - Leen Maegh:

Delen