09/06/2026
𝐄𝐞𝐧 𝐰𝐞𝐠𝐨𝐦𝐥𝐞𝐢𝐝𝐢𝐧𝐠 𝐢𝐧 𝐝𝐞 𝐝𝐮𝐢𝐧𝐞𝐧? 𝐇𝐦𝐦…𝐯𝐫𝐞𝐞𝐦𝐝, 𝐢𝐤 𝐠𝐚 𝐞𝐫 𝐭𝐨𝐜𝐡 𝐝𝐨𝐨𝐫!
🌿 Tijdens de voorbereiding van De Ontdekkingstocht kreeg ik niet alleen nieuwe ideeën... maar ook weer een mooie les cadeau.
Want ja, ik kies niet altijd de meest vanzelfsprekende weg, ook niet tijdens mijn wandelingen blijkbaar. 😅
Onderweg kwam ik een wegomleiding tegen.
"t ja, ik kijk wel even hoe ver ik geraak..."
Mijn nieuwsgierigheid won het van mijn gezond verstand en ik stapte vrolijk verder.
Tot ik even later voor een prikkeldraad stond. Geen weg meer, geen doorgang, oké…gewoon... terugkeren dan.
Ik moest lachen met mezelf😅want dat ben ik echt wel…
✨ Nieuwsgierig: altijd op zoek naar wat er achter de volgende bocht ligt.
🧭 Ontdekkend: open voor nieuwe inzichten, paden en mogelijkheden.
🌿 Vertrouwend op wat ik onderweg tegenkom ook als het anders loopt dan gepland..
Soms brengt dat me op de mooiste plekjes, soms moet ik even terugkeren om een andere weg te kiezen en opnieuw te kijken.
Ondertussen is de voorbereiding voor De Ontdekkingstocht rond en ik kijk er enorm naar uit om samen op pad te gaan.
Schrijf je hier in: https://forms.gle/cAwsAySHNAPHZCtY6
Kan je er niet bij zijn op 13 juni dan heb ik goed nieuws:
📅 Een nieuwe datum staat al vast: 18 september 2026.
👉 Wil je meer lezen over de Ontdekkingstocht: https://www.tij-dingen.be/cindysallaerts