19/05/2026
Wat was het weer een fantastische editie van GP Melase! π΄ββοΈπ₯
Een super dikke dankjewel aan iedereen die afgelopen zondag aanwezig was en mee heeft geholpen om er zoβn mooie dag van te maken π
Aan al onze vrijwilligers en helpers die al weken en zeker de laatste dagen keihard hebben gewerkt achter de schermen. Aan onze sponsors voor hun gulle steun. Aan de rennertjes voor hun enthousiasme, inzet en prachtige koers. Aan de ouders, begeleiders, familieleden en supporters langs het parcours voor alle aanmoedigingen en sfeer π
En zelfs het weer heeft uiteindelijk nog zijn best gedaan βοΈπ Veel beter dan voorspeld!
Het was opnieuw een topeditie waar we met heel veel trots op mogen terugkijken. De vraag naar een 3de editie hebben we zondag héél vaak gehoordβ¦ dus wie weet π Maar eerst gaan we toch even bekomen en wat uitrusten π
Tot slot wil ik ook nog héél speciaal ons eigen team in de bloemetjes zetten π
Zonder jullie inzet, engagement, stressbestendigheid, humor en vele uren werk was dit gewoon niet mogelijk geweest. Merci om hier samen jullie schouders onder te zetten: jullie zijn goud waard β€οΈ
Nog eens: duizendmaal dank allemaal! π