02/04/2026
Vandaag hebben we bij Hygiena even gedaan wat we allemaal wat vaker zouden moeten doen: opstaan en bewegen! 💪🌿
In het kader van “Kom van dat g*t af!” trokken we er samen op uit voor een korte wandeling, gecombineerd met een verfrissende workout. Even de benen strekken, de gewrichten losmaken en de spieren wakker schudden — het deed deugd! 🚶♂️✨
Deze actieve pauze gaf ons niet alleen nieuwe energie, maar ook een extra portie teamspirit 🙌
Op naar meer van dit soort momenten!