13/11/2019
MØS-BYG modtog denne forsørgelse fra Fredensborg Kommune.
Kære MØS-Byg
Fredensborg Kommune har besluttet, at vi gennem de næste fem år vil arbejde med at gøre kommunen bæredygtig. Den første opgave, hvor vi ønsker at skærpe vores tiltag er inden for:
• Økologisk mad
• Madspild
• Ressourceforbrug
Fredensborg Kommune har besluttet at Rådhusets Kantine skal have en Svanemærkelicens, hvilket kræver vejledning fra eksperter på området. Derfor vil vi gerne indhente et tilbud fra jer, hvor I vejleder os i ovennævnte punkter.
Først og fremmest vil Kommunen gerne have foretaget en screening af Rådhusets Kantine, hvilket skal resultere i en rapport om hvilke indsatsområder, der skal ændres på for at forbedre den nuværende kantine.
Kantinen skal i udgangen af 2020 have en Svanemærkelicens. Inden for dette tidsrum forventer vi, at I kan bistå med jeres vejledning. Projektet forventes at starte op den 3. januar 2020.
Venlig hilsen
Karin Petersen
Kontorelev
Fredensborg Kommune