18/06/2026
Sommerferien nærmer sig, der er stadig opgaver i kalenderen de næste uger, men det er også vigtigt at prioritere sommerhygge med gode kolleger og samarbejdspartnere inden sommerferien rammer ❤️
I går frokost i rigtig dejligt selskab med sjove, kloge, skønne Eva Christensen
Og i dag skovtur, grin, livgivende snak og lækker frokost på Skovmøllen med allerbedste Kis Holm Laursen
❤️ Imorgen mødes jeg med min supervisions gruppe med de dejligste kvinder, hvor der ud over fokus på supervision også er planlagt hygge ☀️❤️