28/04/2025
I kissed her goodbye.
Denne smukke sjæl fik vinger i går.
Det har været en hård nyser at tage denne beslutning som er taget sammen med dygtige fagfolk og støttet af nære venner.
Hekla var kærlighed ved første blik, jeg har knus elsket den hest fra dag et.
Og hun har hver dag givet mig glæde med sin ABSOLUTTE JA hat. Hun har været udfordret med meget sygdom i vores tid sammen, men vi har også haft en HELT utrolig fantastisk tid, hvor ligegyldigt hvad hun er blevet præsenteret for, om det var at stå i en mørk boks grundet rift i øjet eller træning af en art.
Vi har i den grad måttet finde kreativiteten frem i vores træning, da vi har været begrænset, men vi har leget, lavet tricks, healet, masseret, dyrket mindfulness gået ture, kørt til skov og strand samt brugt en masse tid med miljøtræning.
Hekla gav mig selvtillid og inspiration i vores træning. Hun har fået mig til at stå op og komme ud af huset, i en for mig meget svær tid med belastes relateret stress og fyring.
Hun har vist mig at jeg godt kan. Vi nåede uanede ting på dette lille år vi havde sammen.
Vi var gode sammen, hun lærte mig at se ting, respondere på dem. På en måde var vi knyttet tæt på en speciel måde. Ofte havde jeg tænkt nogle tanker omkring en øvelse, og det var som om hun læste den, for hun gjorde nærmest tingene før hun var blevet spurgt. Og jeg har mange gange øvet mig i at skrue ned for energien, for hun var med. Jeg har været på mindfullkursus, og i første hug jeg lavede en af øvelserne hjemme var den 200% i skabet.
Jeg har sagt wow og rost Hekla så meget i min træning, at folk nok ville have tænkt, 🥰 deres. Men hun har fortjent dem alle.
Kære Hekla nu er du i heste himmelen, sammen med med Stjarni en hest jeg aldrig troede skulle få en konkurrent i mit ❤️ med du tog det og lærte mig meget.
Tak Hekla, du har været en dyr dame, men hver en penny værd.