15/06/2026
Godmorgen alle skønne mennesker 😊
Håber alle har haft en dejlig weekend 😊
I denne uge er jeg ikke og finde på mit kontor. Jeg er rejst 🧳 til Grønland 🇬🇱 for at arbejde men mine grønlandske kollegaer. 😊
Jeg vil svare så godt jeg kan på mail, opkald og beskeder. Jeg er tilbage mandag uge 26 😃
God da til jer alle 👍🏼