17/06/2026
30 soloselvstændige i skolekøkkenet👩🍳🥬
Det kunne være titlen på et nyt TV-program. Men det var faktisk bare sommerafslutningen for Roskildes soloselvstændige. 😄
Bevæbnet med skærebrætter, grøntsager og godt humør blev vi guidet af Ingrid Helbæk fra Kropsglæde gennem en aften med fælles madlavning og spændende viden om de næringsstoffer, der hjælper os med at holde energi, fokus og balance i en travl hverdag.
For lad os være ærlige – det kræver lidt mere end kaffe og viljestyrke at drive sin egen virksomhed. 😉
Vi fik også besøg af Morten fra Buzzfree.dk, som introducerede sine alkoholfrie øl og lod os smage på de forskellige varianter. En perfekt ledsager til en sommeraften med netværk og gode samtaler.
Tak for en aften med masser af grin, ny viden, god mad og den helt særlige energi, der opstår, når soloselvstændige mødes og inspirerer hinanden.
Sikke et hold. Sikke en energi. Sikke en sommerafslutning. ☀️💚