25/01/2024
Det bliver bare det FEDESTE år i dit liv...
.du ved, det der år på efterskole. Sådan reagerer folk ofte, når de hører, at et ungt menneske skal på efterskole.
I virkeligheden er sandheden er nok, at en efterskole afspejler livet i alle dets nuancer. Det kan være fedt, hårdt, overvældende, trættende, overraskende, sjovt og alt mulig andet derimellem 🤷♀️🤷♂️
Og imens vores børn står midt i det, står vi forældre på sidelinjen. Det har vi - Marianne Thøgersen og jeg - lavet en podcast om 🎙
Den hedder "Et år på sidelinjen - om efterskoleliv for forældre" og indtil nu ligger der fire afsnit.
Som forælder bliver du klogere på valg af efterskole, din nye forældrerolle, en ny hverdag for dig og dit barn, og så har vi talt med en mor der åbent og ærligt fortæller om en svær tid for hendes datter i forbindelse med efterskolestart.
Del meget gerne i dit netværk.
Har du et emne, som du synes, vi bør tage op, så skriv meget gerne til:
[email protected] eller [email protected]. Alle henvendelser behandles fortroligt.