KONGEremisen

KONGEremisen Lokaler (12-55 m2) til leje i Silkeborg midtby, nær bus og tog med god eksponering. Parkering ved døren. Priser fra 1000,-/md.

KONGEremisen er et moderne kontorfællesskab i kreativt miljø beliggende ved banegården i Silkeborg. Her sidder en række grafiske designere og kreative hjerner, der alle er enmandsvirksomheder, der nyder godt af hinandens selskab og sparring.

Der kommer mange folk på besøg i Kongeremisen, men det er alligevel ikke hver dag der kommer en finansminister forbi ☺️E...
16/01/2026

Der kommer mange folk på besøg i Kongeremisen, men det er alligevel ikke hver dag der kommer en finansminister forbi ☺️

Eva Borchorst Mejnertz havde inviteret Nicolai Wammen til Silkeborg tidligere på ugen, og de startede med en kort rundtur her på Kongeremisen, hvor Eva har kontor.

Tak for besøget - sjovt og hyggeligt ☺️☺️

Fotos: Jette Jaacks Photography ©

Vi er så heldige at være næsten-nabo til Silkeborgs nye, flotte gavlmaleri.Stort tillykke til både Th. Langs Skoler og h...
24/04/2025

Vi er så heldige at være næsten-nabo til Silkeborgs nye, flotte gavlmaleri.

Stort tillykke til både Th. Langs Skoler og hele byen! 😊😊

Man bliver da glad, når man er på vej på arbejde på Kongeremisen og går gennem centrum - og møder sådan et syn ☺️☺️
04/04/2025

Man bliver da glad, når man er på vej på arbejde på Kongeremisen og går gennem centrum - og møder sådan et syn ☺️☺️

Spændende nyheder i Midtjyllands Avis i dag :-)
31/03/2025

Spændende nyheder i Midtjyllands Avis i dag :-)

Vi er stille og roligt ved få indrettet os i de fantastiske rammer. Der mangler fortsat at komme lidt på væggene - her h...
18/02/2025

Vi er stille og roligt ved få indrettet os i de fantastiske rammer. Der mangler fortsat at komme lidt på væggene - her havde Lise en "lille" fordel tidligere 😄😜

Farvel og goddag😀Det er nu endelig officielt, at jeg overdrager kontorfællesskabet Kongeremisen til Janne og Michael And...
09/12/2024

Farvel og goddag😀

Det er nu endelig officielt, at jeg overdrager kontorfællesskabet Kongeremisen til Janne og Michael Andersen.

Jeg har ryddet mit kontor, pakket mit værksted ned og er i sidste uge startet på nyt job hos Nordic Tours i Aarhus.

På den ene side er det vemodigt at sige farvel til det smukke hus, de skønne mennesker og de dejlige rammer, jeg har haft på Drewsensvej gennem de sidste otte år. Men på den anden side er jeg lykkelig for - og helt tryg ved - at den netop er Janne og Michael, der kører kontorfællesskabet videre i samme gode ånd som hidtil.

Tag gerne fat i Janne eller Michael, hvis du er interesseret i en kontorplads i byens (nok) bedste og hyggeligste kontorfællesskab i Silkeborg C.

Tusind tak for nu, og alt det bedste til Janne, Michael, de nuværende lejere og hele Kongeremisen, som jeg fremadrettet glæder mig til at følge på sidelinjen.

Jeg kigger helt sikkert ind til en kop kaffe indimellem…

Farvel og goddag!Det er nu endeligt officielt, at jeg overdrager kontorfællesskabet Kongeremisen til Janne og  Michael A...
09/12/2024

Farvel og goddag!

Det er nu endeligt officielt, at jeg overdrager kontorfællesskabet Kongeremisen til Janne og Michael Andersen 😀

Jeg har ryddet mit kontor, pakket mit værksted ned og er i sidste uge startet på nyt job hos Nordic Tours i Aarhus.

På den ene side er det vemodigt at sige farvel til det smukke hus, de skønne mennesker og de dejlige rammer, jeg har haft på Drewsensvej gennem de sidste otte år. Men på den anden side er jeg lykkelig for - og helt tryg ved - at det netop er Janne og Michael der kører kontorfællesskabet videre i samme, gode ånd som hidtil.

Tag gerne fat i Janne eller Michael, hvis du er interesseret i en kontorplads i byens (nok) bedste og hyggeligste kontorfællesskab i Silkeborg C.

Tusinde TAK for nu, og alt det bedste til Janne, Michael, de nuværende lejere og hele Kongeremisen, som jeg fremadrettet glæder mig til at følge på sidelinjen 🙏

Jeg kigger helt sikkert ind til en kop kaffe ind i mellem;-)

Kære alleSom I måske har set på Facebook/LinkedIn har jeg fra på mandag fået nyt, spændende job 💪De sidste par uger har ...
27/11/2024

Kære alle

Som I måske har set på Facebook/LinkedIn har jeg fra på mandag fået nyt, spændende job 💪

De sidste par uger har jeg derfor haft travlt med at tømme - og lave en overdragelse af mit skønne kontorfællesskab Kongeremisen, som kommer til at køre som hidtil - bare uden mig.

Jeg vil gerne benytte lejligheden til at takke alle jer, der gennem de sidste otte år har været en del af dette fællesskab, og har beriget min hverdag med gode snakke, grin, sparring, kaffe, øl, bob, fest, frokost, Chartreuse og endda cigarrygning ud ad vinduet😜

Jeg overlader nu roret, og siger tusinde tak og på gensyn i anden sammenhæng 🙏

Kh Lise

Der arbejdes i fælleskontoret🤫
05/11/2024

Der arbejdes i fælleskontoret🤫

Adresse

Drewsensvej 3
Silkeborg
8600

Underretninger

Vær den første til at vide, og lad os sende dig en email, når KONGEremisen sender nyheder og tilbud. Din e-mail-adresse vil ikke blive brugt til andre formål, og du kan til enhver tid afmelde dig.

Kontakt Virksomheden

Send en besked til KONGEremisen:

Del