حسأل نفسي سؤال كلنا او يمكن بعضنا بنسأله لنفسنا ليه أنزل من بيتي او أسيب كافيه كليتي او المكان اللي اتعودت عليه واروح Zodiac
ممكن نقولك الأجابة زي ما تفكيرنا قلنا
* لو أنا فري لانسر (إن شاء الله بكرة تبقي صاحب شركة كبيرة )
عشان المكان هادي وواسع وديكوراته وروحه تشجع علي الشغل وفيه اوفيس اقدر استريح فيه والنت سريع جداااااا وكمان الاسعار مناسبة.
* لو أنا طالب (إن شاء الله بكرة تتخرج )
عشان في
ه كورسات في مجالات كتيرة مع معيديين من الكلية ده غير الورك سبيس للمذاكرة وانجاز المشاريع بمبلغ رمزي جدااااا.
* لو أنا محاضر (كاد المعلم أن يكون رسولا)
عشان المكان مجهز بالقاعات حتي 60 فرد بالاضافة الي البروجيكتور والwhite board والprinter اللي أقدر اطبع عليها ك.
* لو أنا صاحب شركة (ربنا معاك ويقويك)
عشان أجتمع بالموظفين واجمعهم علي table واحده او أناقش مسائل مهمة في الشغل او لعمل انترفيو لموظفين جداد في مكان حيساعد علي التركيز واتخاذ القرار بشكل صحيح .
* لو أنا بعمل حاجات hand made (فنان يعني)
عشان فيه partitions مجهزة ممكن اعرض فيها فني وابداعي مقابل ايجار رمزي.
* لو أنا فاضي وموريش حاجه (عايز أغير جو )
عشان فيها مكان مخصص للألعاب والقعده العربي المميزة وكمان فيه Movie Night.
كده جاوبنا علي أسئلتكم ياتري ولا لسه .
Alerts
Be the first to know and let us send you an email when Zodiac co-working space posts news and promotions. Your email address will not be used for any other purpose, and you can unsubscribe at any time.