23/08/2022
بصراحة أنا ما بقيتش أركّز مع الناس اللي بتغيَّر مُعاملتها معايا أو بتختفي من حياتي فجأة؛ بطلت أشغِل بالي مين إتغيَّر ومين بطّل يسأل، بقيت بدّي كُل واحد القدر اللي يستحقه، لو غبت عني مش هلومك ولو بطلت تسأل مش هزعل منّك وطبعًا مش هعاتبك، ودا مش عشان أنا شخص بياع لا سمح الله ولكن من باب إن ما حدّش مغصوب على حد.