Glòria Organitza

Glòria Organitza Sumérgete en los Beneficios del Orden Saludable. Transformo el caos en orden para una vida en calma.

La primavera és renovació. A casa tot comença a viure d’una altra manera. Amb més hores de llum i caloreta, tenim ganes ...
10/04/2026

La primavera és renovació. A casa tot comença a viure d’una altra manera. Amb més hores de llum i caloreta, tenim ganes de canvis.

És un bon moment per revisar i fer neteja d’aquell espai oblidat.
Racons que generalment acumulem “els per si de cas” coses útils que no utilitzem perquè donen més feina que no pas utilitat.
Robes d’anys i panys. Trastos vells.
Coses per arreglar que no tenim temps per dedicar. Podríem fer una llista infinita.
Doncs, ara, amb el bon temps, més claror i un ànim que vol canvi, és moment d’arremangar-se i fer neteja.

Avui et dono les claus per treure dubtes a l’hora de decidir que fer amb cada cosa.

Revisar i saber triar que t’acompanya és part també del que conforma la teva identitat. Aprofita i fes neteja.
Si tens dubtes em pots consultar.

Gràcies per seguir-me.
Si vols ajudar-me a que més gent em conegui replica el meu post. 🫶🏻

Hola, com estàs? Aquest diumenge dia de la dona treballadora, tornarem a sortir als carrers a fer sentir la nostra veu. ...
05/03/2026

Hola, com estàs? Aquest diumenge dia de la dona treballadora, tornarem a sortir als carrers a fer sentir la nostra veu.

Ho farem des de molts àmbits diferents. Cadascuna de nosaltres posarà l’objectiu del clam a partir del lloc que n’és coneixedora.
Jo avui, ho f**g des de l’espai que treballo, l’ordre i l’organització de la llar.

L’organització de la llar un lloc que encara està lluny de trobar un model on la corresponsabilitat sigui un fet normalitzat. Sabem fer-ho a la feina, però a casa encara som nosaltres qui (en la gran majoria) porta tota l’organització interna al cap, o a l’agenda.

Una càrrega que crec important visibilitzar per implementar els passos necessaris per un canvi real.

Des de el meu punt de vista, et dic que lideris aquest canvi en l’organització de la llar, però fes-ho des d’una altra perspectiva diferent. Delega i responsabilitza.

T’ho explico en el post núm. 8 . Ha arribat l’hora de començar a visibilitzar que sí que ens ajudin en la cura de la llar està bé, però s’ha d’entendre que, avui, una llar el que necessita són persones implicades que assumeixen responsabilitats de principi a fi.

Et proposo que lideris la llar, però cercant la co-responsabilitat. Algú ha de portar la iniciativa i qui millor que tu. Ensenya, acompanya, i deixa fer.

Tu com ho veus? Comparteixes aquesta visió?
Si necessites ajuda o consell, parlem!

diadeladonatreballadora

Hola, com estàs?Feia dies que volia passar per aquest tema del “sense químics” a raó de la confusió que observo que s’es...
11/02/2026

Hola, com estàs?

Feia dies que volia passar per aquest tema del “sense químics” a raó de la confusió que observo que s’està creant amb aquest concepte del màrqueting, sobretot pel que fa als productes de neteja.

Quan diem “sense químics” parlant d’un producte, el que la major part de les vegades es vol dir és “sense tòxics” que malmeten la salut. Això, ha portat la química a un a un pla peyoratiu.

D’altre banda, els productes que vulgarment diem naturals, molt utilitzats en neteja com el bicarbonat sòdic, no oblidem, també tenen una composició química i sí en fem un mal ús o no fem servir la dosi adequada també serà tòxic; Però no el veiem perillós.

Un altre exemple. Les persones que us agrada tenyir roba amb vegetals, necessiteu un mordent químic i els vapors poden ser tòxics. Però està ven vist perquè és “natural”.

En resum:
La química és arreu de les nostres vides. Nosaltres també som química. Una poma, una fruita inofensiva, té cianur en la llavor.

Així que, m’agradaria valorar la química, com una eina poderosa per la vida humana, la perillositat i toxicitat està en el mal ús que se’n fa, aquí és on s’ha de tenir compte i cura. Quan un producte o una influenciadora et parli de sense químics, observa amb ulls crítics, perquè natural o no, tot té química.

M’agradarà saber si les paraules “sense químics” d’un producte de neteja o cosmètica influencien la teva decisió de compra, sense pensar que la definició és incorrecta?

Comencem febrer, anem avançant, a poc a poc, cap al final de l’hivern. 🔎Avui et proposo fer reflexió a fons de la teva e...
02/02/2026

Comencem febrer, anem avançant, a poc a poc, cap al final de l’hivern.

🔎Avui et proposo fer reflexió a fons de la teva economia per ajustar-la a la realitat i així poder anar fent un fons econòmic per “si de cas”, o disposar en allò que t’agradi.

Cal començar amb temps, ara és un bon moment, per tenir consciència en què gastem, i portar un control del diners.

Sé que és difícil amb les perspectives actuals, estalviar, però, els nostres avis i àvies, també patien temps difícils i malgrat no saber gaire de números, sabien treure profit fins a l’últim cèntim.

Avui nosaltres ho fem posant control al pressupost. Sabent exactament les despeses que hem de fer front aquest any i els diners amb què comptem. A partir d’aquí és qüestió d’anar ajustant.

Coneixes la norma 79-20-10?
Tens algún truc per controlar la despesa i el vols compartir? M’agradarà saber-ho

▫️Guarda’t el post, o envia’l a qui ho pugui necessitar.
▫️Gràcies per acompanyar-me! 🫶🏻

“Desacumular. Una paraula que té gran significat a l’hora d’endreçar.Per mi no hi ha ordre sense passar per repassar, cl...
20/01/2026

“Desacumular. Una paraula que té gran significat a l’hora d’endreçar.

Per mi no hi ha ordre sense passar per repassar, classificar i decidir sobre tot allò que a poc a poc, amb el temps, ha anat entrant a casa.

És impossible organitzar, sense desfer-se de coses repetides, trencades, obsoletes. Classificar tot allò que és important és útil, o valuós per tu.

En qüestió d’ordre, no us enganyaré, és un tràmit que involucra una dosi d’energia extra que afegida a la càrrega diària us porta a postergar el procés de desacumulació fent veure que no hi és.

Però l’acumulació per molt que deixis de mirar-la, està allà influint, inconscientment en les petites decisions del dia a dia.

Si vols que l’ordre sigui el teu aliat, que de debò t’ajudi a recuperar benestar a casa. És imprescindible fer aquest primer pas.

A vegades només necessites posar-t’hi amb fermesa i d’altres algú que ho faci amb tu, que t’acompanyi, sense jutjar. Només vols algú que t’entengui la necessitat i prou.

Sense una desacumulació prèvia, l’ordre és molt difícil de mantenir.

Tu què en penses? Quines és la teva experiència?

Si vols en parlem en privat!!

Et llegeixo!!

Si no estàs còmode a casa, trobes que et pesa, mires al teu voltant i no hi veus res que t’identifiqui, potser és que el...
13/01/2026

Si no estàs còmode a casa, trobes que et pesa, mires al teu voltant i no hi veus res que t’identifiqui, potser és que el teu moment vital ja no està en consonància amb la teva llar.

Els motius? La vida mateixa. Identificar el moment vital és essencial per reordenar allò que ja no és part del teu ara.

Acumulem coses al llarg de la vida, més si l’hem compartit amb la família. També el nostre físic canvia amb els anys, on abans hi arribàvem amb facilitat ara ens representa un esforç addicional. I això per posar uns exemples, que la casuística és infinita.

Així que, si de cop i volta, la teva llar és un obstacle emocional o físic, pregunta’t, observa’t pensa, en quin moment vital et trobes. Tens les claus a la publicació.

Amb aquest post, comparteixo la meva experiència professional i humana.

Si no m’has vist gaire per aquí, estava treballant .lab, a més d’organitzar i reordenat l’espai de casa, i de pas la meva nova vida.

Ben trobades!
Gràcies per seguir-me!! Ajuda’m guarda el post!!

Hola, ¿cómo ha ido el fin de semana? ¡Ya lo tenemos aquí!! El primer taller que hago en enero 25.Me estreno con una gran...
16/12/2024

Hola, ¿cómo ha ido el fin de semana?

¡Ya lo tenemos aquí!! El primer taller que hago en enero 25.
Me estreno con una gran profesional y amiga, .batet . Entre las dos hemos preparado un taller:

ORGANITZACIÓ i CREATIVITAT amb BULLET JOURNAL

Maria, experta formadora y entrenadora de habilidades creativas y visual thinking. Ella, nos llevará de la mano para hacer la reflexión necesaria antes de empezar el bullet Journal. Por mi parte, te mostraré los entramados prácticos de método.para que sea eficaz. Ya no dudarás más ante las páginas en blanco.

“El bullet journal es mucho más que una libreta decorativa, es un sistema que puede cambiar tu vida”

¿Qué veremos?

📚Un método de Organización muy interesante para centrarnos en el aquí y ahora.

📚Un sistema que te ayuda a ordenar y visualizar todas las áreas vitales en un solo espació.

📚Es, Diario, Agenda, Bloc de Notas, Seguimiento de hábitos, etc. Creado a medida, según las necesidades de cada uno.

👉Es un método que nos da paz mental, nos calma y a la vez, pone foco y perspectiva a nuestra agitada vida.

👉No te lo pierdas guarda tu plaza, nos vemos en enero en .lab el Vendrell

👉Si tu no puedes venir, ahora tienes una buena ocasión para regalar el taller. Regalar experiencias es una buena opción en lugar de acumular cosas. ¿Qué te parece?

Te esperamos:
Día 15 de enero de 2025,
El taller es de 18:00 a 20:30.
Precio del taller 20:00 €
Incluye material y merienda

RESERVA:
www.espa-lab
977665664
📩MD

¡Nos encantará verte!!

Hola, vuelvo a retomar esta cita con vosotras después de un año muy difícil y con grandes cambios para mí.“La vida siemp...
14/12/2024

Hola, vuelvo a retomar esta cita con vosotras después de un año muy difícil y con grandes cambios para mí.
“La vida siempre tiene la razón en todas las circunstancias”. Cuanta verdad hay en estas palabras de Rilke.

Necesitamos planificar, para despejar de nuestra mente la incertidumbre. Pero cuando preparemos nuestros objetivos (lo digo porque ahora a finales de año es el momento) hay que dejar espacio para convivir con lo inesperado.

En abril dejé de publicar, tenía por delante la tarea más difícil que jamás, hasta ahora, se me había presentado. Cuidar a la persona con la que conviví más de cuarenta años fue una lección de vida.

Después de un tiempo de procesar cambios, vuelvo a los talleres, la divulgación y al asesoramiento sobre organización y orden para estar bien en casa.

Con este post, te digo que vuelvo, que me encantará volver a charlar contigo, que espero que pueda ayudarte de nuevo, y que me hace feliz volver a crear contenido que te guste. Me hace feliz compartir el saber que llevo acumulando.

En enero empiezo con los talleres presenciales en el espacio que con tanto mimo pongo a disposición de quien lo necesita, .lab

Así que, vuelvo a poner el foco en la necesidad de vivir un hogar con sentido. Te doy las gracias por seguir apoyándome en esta misión.

Quedan pocos días para acabar el año. Son días de hacer balance, de reflexionar, de propósitos.Cerrar bien el año, enten...
28/12/2023

Quedan pocos días para acabar el año.
Son días de hacer balance, de reflexionar, de propósitos.

Cerrar bien el año, entender que aprendizajes nos han aportado madurez y crecimiento, es un buen ejercicio. Saber elegir aquello a lo que daremos continuidad o descartaremos de nuestros quehaceres habituales es una manera de crear nuevas metas para el 2024.

Cada año por estas fechas preparo mi libreta de cabecera. El Bullet Journal. Es mi guía, mi complice, mi aliada.
Hoy se ha popularizado a través de la creatividad desbordada que vemos en redes y el método en sí, se a desdibujado entre trazos artísticos y pinturas, que distraen su verdadera función.

El bullet es un método ORGANIZATIVO muy eficaz cuando le coges el tranquillo. Es tu foco, tu diario, tu agenda, tu guía para conseguir que cada áreas de tu vida no quede desatendida, valores lo que haces y tengas una referencia para reconducir tu rumbo si es necesario.

El objetivo del bullet es liberar espacio de tu mente. Visualizar de manera eficiente debilidades, amenazas que no dejan que avances. Potenciar habilidades y recursos que están a tu alcance y el desasosiego del día a día no te dejan ver.

TOMA NOTA:
Tengo un TALLER presencial preparado con mucho esmero donde aprenderás a utilizar el método definitivo para organizar y poner foco a tus propósitos 2024.

Dias 11 y 18 enero. Dos tardes.
En .lab .El Vendrell
RESERVA tu plaza.
Aprende conmigo. Crearemos juntas la guía de inicio para conseguir tu propósito.
Si crees que alguna persona cercana puede interesarle no dudes en compartir el post. Gracias.
FELIZ AÑO 2024

Experiència de Nadal amb cinc sentits. Moolta complicitat, ganes de passar-ho bé, amb molt bona companyia. Una nit entra...
01/12/2023

Experiència de Nadal amb cinc sentits. Moolta complicitat, ganes de passar-ho bé, amb molt bona companyia. Una nit entranyable, on la magia de Nadal va ser present en tot moment. Gràcies per acompanyar-nos en aquest recorregut.

Tenemos fecha para la Experiencia Navideña. 🌟Jueves 30 de noviembre de De 19:30 a 22:00h. 🌟Taller experiencial donde dis...
13/11/2023

Tenemos fecha para la Experiencia Navideña.
🌟
Jueves 30 de noviembre de
De 19:30 a 22:00h.
🌟
Taller experiencial donde disfrutaremos con los cinco sentidos el tránsito hacia la Navidad. Vamos exponer, probar, oler, observar, tocar, ideas útiles, bonitas.
🌟
Guárdate una plaza, no té quedes fuera.
Nos gustará recibirte en este espacio .lab, convertido en laboratorio del hogar.
🌟
Experiencias de:
y
RESERVAR:
www. espai-lab.com
🌟

Ahora sí que otoño ya está dejándose notar. Nuestro armario ropero pasará de un estilo liviano a contener telas gruesas ...
19/10/2023

Ahora sí que otoño ya está dejándose notar. Nuestro armario ropero pasará de un estilo liviano a contener telas gruesas y abrigadas.
:
Recuerda los pasos esenciales para no perderte en las dudas técnicas.
1 Reunir la ropa del pasado invierno.
2 Revisar si todo vale para tu nuevo armario.
3 Vaciar. Revisar, antes de guardar hasta la próxima temporada.
4 Limpiar el interior de tu armario
5 Organizar y ordenar la ropa de invierno.
:
UNA SUGERENCIA:
*Separa tus prendas por géneros, pero también puedes hacerlo por conjuntos de prendas.
*No apiles demasiado
*Puedes utilizar el plegado vertical en ropa interior, camisetas y vaqueros.
*Pero no te obsesiones, que cada cual adapta su armario al espacio y a su estilo de vida.
*Un armario tiene que ser funcional ante todo.
:
Si visitas mi blog encontrarás más tips para ordenar y organizar tu casa de manera sencilla, práctica y sin complicaciones.
:
Sí quieres leer más recomendaciones puedes entrar en el blog de gloriaorganitza.com
¿Por cierto, crees que este dibujo creado con IA se me parece?
¡A mí me ha encantado!!

Dirección

El Vendrell

Notificaciones

Sé el primero en enterarse y déjanos enviarle un correo electrónico cuando Glòria Organitza publique noticias y promociones. Su dirección de correo electrónico no se utilizará para ningún otro fin, y puede darse de baja en cualquier momento.

Contacto La Empresa

Enviar un mensaje a Glòria Organitza:

Compartir

Categoría