30/04/2020
Ei!! Bones!! Som en Noel i la Núria. Ja sabeu que tenim un petit projecte d'apicultura 🐝Melterritori i fem una 🍯mel molt bona. Bé, les nostres abelles la fan, nosaltres les cuidem i els busquem paratges ben bonics i florits per tal que puguin fer aquest meravellós aliment: LA MEL!! Fem transhumància per tenir mel de diferents indrets i sempre buscant els llocs amb 🌸floretes i 🌳arbres melífers.
Fins ara la comercialitzàvem directament al client i sobretot a fires i algun mercat. Evidentment, han estat totes anul·lades i ens hem quedat sense cap canal de venda, per això hem pensat que us la podem portar a casa vostra. Pels productors és prou complicat comercialitzar els nostres productes artesans però aquesta etapa encara més.
Us agrairem molt que compartiu aquest missatge per tal que el pugui rebre molta gent. Els que sigueu llaminers i als qui us agradi la bona mel feu-nos un truc o Whatsapp, estarem molt contents de fer-vos arribar aquesta mel que fem amb molt amor i esforç!
Els qui volgueu mel Territori i estigueu fora del nostre radi truqueu-nos igualment. Segur que trobem una bona manera de fer-vos-la arribar!! 🍯🐝🌼
Alt Empordà
☎️📞 603 853 328 Noel
Maresme
☎️📞 617 637 663 Aina
Granollers
☎️📞 687055346 Núria