10/01/2021
Ens han robat! 🤬🤬
Fa uns dies metre gravàvem el videoclip de una nova cançó, ens van rebentar el cotxe en ple dia i van robar el material: càmera, motxilles, carteres, mòbils, claus, roba… un desastre! Tot el dia a la comissaria, tota la impotència i indefensió i tota la il·lusió trencada després de treballar molt per poder gravar el vídeo! Estem tristos perquè al darrera de cada vídeo i cançó hi ha molt esforç i això és un cop dur! Alguns dels participants han perdut molt, eines de treball, la càmera amb material dins... sabem que és difícil recuperar les coses però no volem abaixar el cap i perdre també les ganes de fer-vos arribar la música de la millor manera i poder fer el vídeo! Per això he decidit fer un verkami! Mai he fet crowfoundig abans, però ara és la única manera de poder assumir els costos del segon dia de rodatge i compensar las pèrdues de ballarins i ballarines que participaven al vídeo! Així que ho farem amb la vostra col·laboració, oferint-vos recompenses molt guais, tot l’agraïment i prometen un vídeo i una cançó molt aviat! Si voleu ajudar-nos aquí teniu el link, més info i les recompenses:
https://www.verkami.com/projects/28984-ens-ajudes-a-fer-un-videoclip?
També ens ajuda molt si compartiu el post a les xarxes que part del postureo i les fotos de felicitat també poden servir per donar la volta a situacions com aquesta! Gràcies estar a l’altra banda de la pantalla sempre pel suport, per compartir, col·laborar i poder donar sentit a tot plegat!