02/08/2025
Ihanat asiakkaat, läheiset, yhteistyökumppanit, pysähtyjät, kaikki te meillä vierailleet, töissä ja harjotteluissa olleet ihanat tyypit 💚
Mä ajattelin ensin, että mä en sano tästä mitään teille, jos käykin niin, että päätän avata Maalaispysäkin vielä ensi kesänä sittenkin jolloin tuntisin itseni kamalaksi huijariksi m***a olisi myös väärin olla hiljaa..
Niinpä esitänkin asian näin, että tällaisena kun tänä kesänä olette Maalaispysäkin kokeneet ja nähneet eläimineen, niin sellaisena ei Maalaispysäkki Arola enää tule aukeamaan.
Maalaispysäkki Arola oli minun unelmani jonka sain toteuttaa, saihan siitä aika kovan hinnankin maksaa, enkä puhu euroista vaikka niitäkin siihen meni 😄 oon kiitollinen matkasta, kiitollinen ihmisistä jotka oli rakentamassa mun kanssa tätä unelmaa ja kiitollinen myös niille jotka eivät sen toteutumiseen uskoneet.
Ainakin opettelin ja kasvoin, halusin luoda eläimille hyvän elämän ja toivoin että se välittyy teille, halusin luoda ihanan ja kauniin pysähtymispaikan jokaiselle halusin luoda itselleni mun sielunmaiseman ja paikan rauhalle. Vielä ollaan kesken, eihän täällä valmista ole ja nautin edelleen matkasta vaikka sen suunta nyt muuttuu, syksyn tullen luovun eläimistä poislukien hevoset, ne joiden takia mä alunperin tänne tulinkin 💚
Eikä tämä tila minnekään katoa, eläinten tilat on olemassa, keittiö ja kahvila varusteineen ja mielestäni potentiaalia moneen 🫶 Eli jos sulla on ideoita, halua toteuttaa täällä tulevaisuudessa jotain, yksin tai kaverin kanssa niin viestein, puhelimitse ja vielä kun ollaan auki, niin ihan kasvotustenkin voidaan visioida ja vaihtaa ajatuksia 😊
Ihanaa loppukesää jokaiselle 💚 Mari Arolasta
No ja sen verran vielä, että opiskeluitteni jälkeen, tammikuusta 2026 lähtien oon ihan vapaata riistaa erilaisille kivoille ja inspiroiville projekteille et jos sulla on mulle jotain kivaa hommaa joka liippailee edes läheltä näitä mun omia aloja niin koodaa siitäkin, ihan vaikka ympäri Suomen 😉 😄