10/02/2026
Το Σάββατο 07/02/2026, είχαμε την τιμή να συμμετάσχουμε στην ημερίδα που διοργάνωσε ο Σύλλογος Καταστηματαρχών της Δημοτικής Αγοράς, σε συνεργασία με τον Δήμο Χανίων, με θέμα «Δημοτική Αγορά & Μέλλον», η οποία πραγματοποιήθηκε στο ΚΑΜ.
Στο πλαίσιο της εκδήλωσης, παρουσιάσαμε τις απαιτήσεις σχεδιασμού και αδειοδότησης των επιχειρήσεων υγειονομικού ενδιαφέροντος, σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία.
Ο ορθός σχεδιασμός των επιχειρήσεων τροφίμων και ποτών αφενός συμβάλλει ουσιαστικά στην προστασία της δημόσιας υγείας και αποτελεί ένδειξη συμμόρφωσης με τη νομοθεσία, αφετέρου θέτει τις βάσεις για την ανάπτυξη σχέσεων εμπιστοσύνης με το κοινό — τους Χανιώτες αλλά και τους επισκέπτες από όλο τον κόσμο που θα βρεθούν στη Δημοτική Αγορά της πόλης μας.
Ευχαριστούμε θερμά για την πρόσκληση και συγχαρητήρια στους διοργανωτές για το υψηλό επίπεδο της εκδήλωσης.