10/05/2022
« Οταν θες πολλα μαζι, σκεψου σαν το μαγαζι».
Τι σημαινει αυτο?
Για σκεψου το.
Οπως ολοι μας, ετσι κι εσυ, καταναλωνεις καθε μερα
πολλα προιοντα που τα αγοραζεις απο το μαγαζι.
Εισαι κι εσυ , οπως ειμαστε ολοι μας , καταναλωτης.
Ποιος κερδιζει απο αυτην την συναλλαγη?
Εσυ που αγοραζεις απο το μαγαζι?
Η αυτος στον οποιο ανηκει το μαγαζι?
Ο ιδιοκτητης του μαγαζιου, προφανως.
Θελω κι εγω να κερδιζω απο αυτην την συναλλαγη.
Υπαρχει τροπος?
Ναι υπαρχει τροπος.
Ειναι ο τροπος της παραγωγικης καταναλωσης.
Και τι σημαινει αυτο?
Στελνοντας μου το μηνυμα σου θα μαθεις τι σημαινει αυτο
και πως μπορεις κι εσυ να απολαμβανεις
τα πλεονεκτηματα
και του παραγωγου και του καταναλωτη μαζι.
Θα εκπλαγεις απο το ποσο ευκολος,
απλος και ευχαριστος ειναι αυτος ο τροπος!