Peace in Parenting

Peace in Parenting 🌻 Parent Educator/API
🌼 Montessori Assistant Teacher 3-6/AMI
^^ Statistician/MSc in applied Statistics
🌱Mom of 2 👫

15/09/2024
Χτίζουμε ανθεκτικά παιδιά, ζώντας μαζί τους τα δύσκολα συναισθήματα και όχι φροντίζοντας να δίνουμε βιαστικές λύσεις ή μ...
23/03/2023

Χτίζουμε ανθεκτικά παιδιά, ζώντας μαζί τους τα δύσκολα συναισθήματα και όχι φροντίζοντας να δίνουμε βιαστικές λύσεις ή μειώνοντας το γεγονός που τα στεναχωρει 💚

Happy Children's day!
11/12/2022

Happy Children's day!

Οι καλές συνήθειες χτίζονται νωρίς!!Αν είστε στην Αθήνα, επισκεφθείτε το συντομότερο την παιδική βιβλιοθήκη του Ι. Σ. Ν....
09/12/2022

Οι καλές συνήθειες χτίζονται νωρίς!!
Αν είστε στην Αθήνα, επισκεφθείτε το συντομότερο την παιδική βιβλιοθήκη του Ι. Σ. Ν.
Ησυχία, ηρεμία, άπειρα βιβλία,χωροι θελκτικοί στο παιδί, μαλακές επιφανειες! Δώστε το παράδειγμα και περάστε το χρόνο σας διαβάζοντας ο καθένας το βιβλίο του 💚

δε θα το μετανιώσετε!!

24/11/2022

Είναι κάτι μάχες που δίνονται σε καιρό Ειρήνης... Κι αυτες οι μάχες έχουν μαχητές και ήρωες! Θαυμάστε τους 💚

Skin to skin 💚
19/11/2022

Skin to skin 💚

24/08/2022

Είναι αλήθεια…

Το να γεννάτε σε ύπτια θέση κλείνει τη λεκάνη σας και σχεδόν πάντα αυξάνει τον πόνο. Γιατί, λοιπόν, αυτή είναι η πιο συχνά χρησιμοποιούμενη θέση γέννας στον κόσμο, σήμερα;

Εξαιτίας του Λουδοβίκου ΙΔ’ της Γαλλίας, και του Δρα Φρανσουά Μορισό.

Σε μια εποχή που μόνο γυναίκες παρευρίσκονταν σε τοκετούς, αναφέρεται ότι ο Λουδοβίκος ΙΔ’ επέμενε να παρακολουθεί τη γέννηση των απογόνων του. Δεν του άρεσε που η θέα του εμποδιζόταν από ένα σκαμνί τοκετού (η πιο συνηθισμένη θέση εκείνη την εποχή), γι' αυτό επέμενε, η γυναίκα ή η ερωμένη του να γεννήσει ανάσκελα, με τα πόδια της σε αναβολείς.

Μόλις κυκλοφόρησε η είδηση ότι αυτός είναι ο τρόπος με τον οποίο γεννούν οι γαλαζοαίματοι, η νέα θέση άρχισε να κερδίζει δημοτικότητα.

Ταυτόχρονα, ο Γάλλος γιατρός Μορισό, ο οποίος αντιμετώπιζε την εγκυμοσύνη ως παθολογία (κάτι που συνεχίζεται σήμερα), πίστευε ότι οι γυναίκες θα ανέπνεαν πιο εύκολα και ο πόνος θα μειωνόταν, όταν θα ήταν ξαπλωμένες στο κρεβάτι για τη γέννα. Η άποψή του πως η εγκυμοσύνη είναι ασθένεια, συνέβαλε στην αλλαγή από τον τοκετό υπό παρακολούθηση μαίας, στον τοκετό υπό παρακολούθηση χειρουργού - κατά κύριο λόγο, που βλέπουμε σήμερα.

Αν και η θέση αυτή είναι συνήθως η χειρότερη επιλογή για τη γυναίκα που γεννά, εξακολουθεί να είναι η πιο εύκολη και η πιο άνετη για όσους παρακολουθούν τον τοκετό. Ο γιατρός/η μαία/η νοσηλεύτρια μπορούν απλώς να καθίσουν σε ένα σκαμνί και να έχουν τέλεια οπτική, κάτι που αποτελεί, εν πολλοίς, το γιατί χρησιμοποιείται ακόμα και σήμερα.

Σε πολλές γυναίκες λένε ότι αυτή είναι η μόνη θέση που "επιτρέπεται", ενώ στην πραγματικότητα, οι θέσεις που επιτρέπουν στη βαρύτητα να βοηθήσει (όρθια στάση, στήριξη σε χέρια και γόνατα, ημικάθισμα) είναι συνήθως καλύτερες επιλογές, και αποτελούν πάντα εναλλακτικές. Ακόμα κι αν κάνετε επισκληρίδιο, εξακολουθείτε να μπορείτε να μπείτε σε μερικές από αυτές τις θέσεις, με βοήθεια.

Εσάς, σας είπαν ότι έπρεπε να γεννήσετε ξαπλωμένη σε ύπτια θέση;

Μετάφραση/επιμέλεια κειμένου: .gr
📝 & 📷:

°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°

εντελώς δωρεάν!! παροχη πληροφοριών για τα εργασιακά δικαιώματα των γυναικών με καρκίνο μαστού και οποιοδήποτε άλλο θέμα...
13/08/2022

εντελώς δωρεάν!! παροχη πληροφοριών για τα εργασιακά δικαιώματα των γυναικών με καρκίνο μαστού και οποιοδήποτε άλλο θέμα νομικής φύσης ενδεχομένως σχετίζεται με την ασθένεια.

Κάθε Πέμπτη η δικηγόρος του , από τις 4:30μμ έως τις 7:30μμ, παρέχει τηλεφωνικά νομικές συμβουλές σε γυναίκες με εμπειρία καρκίνου μαστού για θέματα που αφορούν σε:
✔Εργασιακά δικαιώματα ασθενών
✔Ασφαλιστικές καλύψεις
✔Κρατικές παροχές

Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί της στο 2104180006
https://almazois.gr/programmata/nomiki-symvouleutiki/

Βαρύ κειμενο για σκ, αλλά όχι τόσο βαρύ όσο μπορεί να είναι ένα χαστούκι...
13/08/2022

Βαρύ κειμενο για σκ, αλλά όχι τόσο βαρύ όσο μπορεί να είναι ένα χαστούκι...

''– Δε μου αρέσει όταν με χαστουκίζει η μητέρα μου.

– Τι αισθάνεσαι όταν σε χτυπά η μητέρα σου;

– Πονάω, κοκκινίζει το μάγουλό μου και θυμώνω.

– Και τι σκέφτεσαι;

– Σκέφτομαι ότι δε με αγαπά και πολύ.

Η μητέρα του Συλβέν, οκτώ ετών, τον έφερε σε ‘μένα διότι «δεν είναι φρόνιμος»! Δεν την ακούει, κάνει βλακείες.

– Ξέρεις γιατί σε χτυπάει η μαμά;

– Επειδή έχω κάνει κάποια βλακεία.

– Και αυτό σε κάνει να μη θέλεις να κάνεις βλακείες πια;

– Δεν κάνω βλακείες επίτηδες.

– Τι μπορείς να κάνεις για να μη σε χτυπάει;

– Πρέπει να σταματήσω να κάνω βλακείες, να προσέχω περισσότερο.

– Μπορείς να το κάνεις αυτό;

– Μα όχι, αφού δεν το κάνω επίτηδες.

Είναι σαφές! Τα χαστούκια δεν έχουν την ικανότητα να βοηθήσουν τον Συλβέν να αλλάξει τη συμπεριφορά του.

Όμως, έχουν τη δύναμη να τον κάνουν να αισθάνεται στερημένος κι ένοχος.

Όσο τα χτυπήματα δεν είναι πραγματικά βίαια- και αλίμονο, συχνά ακόμη κι όταν είναι- τα παιδιά δικαιολογούν τους γονείς τους. Βρίσκουν φυσικό να τα χτυπούν και το δικαιολογούν: εκείνα έκαναν κάτι κακό, ήταν ανυπάκουα, έκαναν κάποια ανοησία.
Αυτό είναι που τα δηλητηριάζει, περισσότερο από το σωματικό πόνο, και που κάνει βλαβερό ακόμη και το παραμικρό χτύπημα, το παιδί αισθάνεται «κακό» και πιστεύει ότι ο γονέας έχει το δικαίωμα να βλάπτει το σώμα του. Η Μονίκ Ταζρού το εκφράζει πολύ σωστά με την εξής φράση: «Το σώμα δεν αποτελεί πλέον απλώς το αντικείμενο που δέχεται τα χτυπήματα, μετατρέπεται κυρίως στο εκμαγείο των χτυπημάτων που δέχτηκε το παιδί και είναι το ίδιο το παιδί που υποφέρει μέσα του». Το εκμαγείο των χτυπημάτων που δέχτηκε το παιδί, αυτό ακριβώς.

Παρ’ όλο που τα χτυπήματα μπορεί να οδηγήσουν σε αλλαγή της συμπεριφοράς βραχυπρόθεσμα, συνήθως είναι άχρηστα. Όλοι οι γονείς το έχουν βιώσει αυτό, γεγονός που δεν τους εμποδίζει να συνεχίσουν να χτυπούν. Αυτό αποδεικνύει ότι το πραγματικό κίνητρο είναι ασυνείδητο. Ορισμένοι γονείς το αναγνωρίζουν, άλλοι όχι. (…)

«Θα λέγαμε ότι πηγαίνει γυρεύοντας για ξύλο».

ΌΧΙ, τα φαινόμενα είναι σίγουρα εναντίον του, αλλά ας το αναλύσουμε.

Όταν σας χτυπά κάποιος που πρέπει να σας προστατεύει, δημιουργείται μια γνωστική ασυμφωνία. «Η μαμά είναι η προστάτης μου»/ «Η μαμά μου κάνει κακό»: πρόκειται για δύο ασύμβατες φράσεις. Το παιδί πρέπει είτε να αμφισβητήσει την πρώτη, είτε τη δεύτερη. Όμως, είναι ευκολότερο να πιστέψει ότι «δεν πονάω και τόσο πολύ» παρά ότι «η μαμά δε με προστατεύει πια». Εξάλλου η μαμά έχει την τάση να επιβεβαιώνει αυτή την εκδοχή: «Σε δέρνω για το καλό σου, οπότε δεν πονάς». Όλα αυτά είναι ακατανόητα.

Έτσι, για να μπορέσει το παιδί να δώσει σε όλα αυτά κάποιο νόημα, επαναλαμβάνει τη συμπεριφορά που οδήγησε σε ξύλο. Για να μειώσει τη γνωστική ασυμφωνία αναισθητοποιείται, έτσι ώστε να μην πονάει. Γι’ αυτό το ξύλο οδηγεί στο ξύλο.

Ένας γονιός χτυπά το παιδί του σπάνια, όποτε κάνει κάποια ανοησία. Χτυπά αντανακλαστικά, από συνήθεια, από άγνοια, αλλά κυρίως επειδή είναι κουρασμένος, πνιγμένος από την αίσθηση της ανικανότητάς του. Δεν ξέρει πια τι να κάνει, δεν καταφέρνει να χειριστεί τις προδιαθέσεις του, οπότε δέρνει για να αποκτήσει και πάλι εξουσία, αυτήν την εξουσία επάνω στον άλλον που προσφέρει η δυνατότητα να τον πληγώσεις και που δίνει την εντύπωση της αξίας. Το να κάνουμε κακό αποτελεί μια προσπάθεια αποκατάστασης ότι έχουμε σημασία.

ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΚΑΚΟ= ΕΧΩ ΕΞΟΥΣΙΑ= ΕΙΜΑΙ ΙΚΑΝΟΣ

«Με ελευθερώνει, μετά αισθάνομαι καλύτερα!» μου επιβεβαίωσε μια μητέρα. Τη στιγμή που χτυπάμε είμαστε πλημμυρισμένοι από μία παρόρμηση καταστροφής, ανάληψης της εξουσίας, υποδούλωσης του άλλου.

Αυτό ίσως, να μας ελευθερώνει, αλλά στην πραγματικότητα το ξύλο μας βοηθά να κρύβουμε τα πραγματικά μας συναισθήματα.

Οι πιο ευερέθιστοι, πτοημένοι, κουρασμένοι και αγχωμένοι γονείς είναι αυτοί που χρησιμοποιούν συχνότερα τις σωματικές τιμωρίες: το παιδί, άρα, τιμωρείται βάσει αυτού που υποφέρουν οι γονείς του και όχι ανάλογα με τα όσα κάνει ή δεν κάνει. Όλοι οι γονείς, ή σχεδόν όλοι, σήκωσαν κάποια στιγμή το χέρι τους στο παιδί τους. Όμως, πρέπει να πάψουμε να εθελοτυφλούμε, το ξύλο δεν αποτελεί εκπαιδευτική μέθοδο. Πρόκειται για μία βίαιη παρόρμηση που μπορούμε να μάθουμε να την ελέγχουμε.

Πώς γίνεται να είμαστε ικανοί να προσβάλλουμε, να ενοχοποιούμε, να απαξιώνουμε αυτούς που αγαπούμε περισσότερο; Ποτέ δε θα τολμούσαμε να συμπεριφερθούμε έτσι σε κάποιο συνάδελφο ή φίλο. Πώς γίνεται να είμαστε ικανοί να κάνουμε τόσο κακό στις κόρες των ματιών μας; ''

------------------------------------------------------

Tροφή για προβληματισμούς από την Ιζαμπέλ Φιλιοζά, αποσπάσματα από το απαραίτητο βιβλίο «Δεν υπάρχουν τέλειοι γονείς»
https://mikk.ro/CwUf

Ζωγραφιά: Sage Family Via Positive Parents Πηγή Kentro Dikepsy
www.fractalart.gr

Address

Kallithéa
17674

Alerts

Be the first to know and let us send you an email when Peace in Parenting posts news and promotions. Your email address will not be used for any other purpose, and you can unsubscribe at any time.

Share