20/09/2024
O μηχανισμός μας, Blue Innovators of Piraeus, διοργάνωσε το 2ο μέρος του εκπαιδευτικού Workshop με θέμα «Digital Marketing» σε συνεργασία με τον Σύλλογο Aργυροχρυσοχόων Ωρολογοποιών Πειραιά την Τετάρτη 18 Σεπτεμβρίου στις 17:00 στην Αίθουσα Εκδηλώσεων του Ε.Β.Ε.Π.
Στο πλαίσιο του σεμιναρίου, απηύθυνε χαιρετισμό ο Αντιδήμαρχος Προγραμματισμού και Βιώσιμης Ανάπτυξης, κ. Καρύδης, τονίζοντας τον ρόλο των μηχανισμών υποστήριξης στην ανάπτυξη της τοπικής επιχειρηματικότητας στον δήμο. Στη συνέχεια, τον λόγο έλαβε ο Πρόεδρος του Συλλόγου Αργυροχρυσοχόων, κ. Θανάσης Κανάκης, υπογραμμίζοντας σημασία προσφοράς εκπαιδευτικών σεμιναρίων σε θέματα Digital Marketing για τον κλάδο των αργυροχρυσοχόων.
Στο σεμινάριο έλαβαν μέρος 63 συνολικά συμμετέχοντες. Ο εισηγητής του σεμιναρίου, κ. Σωτήρης Κατσέλος ανέλυσε καίρια ζητήματα σχετικά με τις νέες τεχνολογίες, τα οφέλη αλλά και τα σημεία που χρήζουν προσοχής.
Μείνετε συντονισμένοι για να μάθετε τις επόμενες δράσεις μας.
#ΓαλάζιαΟικονομία #Καινοτομία #Πειραιάς