09/04/2022
Η ζωή μας είναι ένας κύκλος... Καθε κύκλος που θα ανοίξει είναι σίγουρο ότι κάποια στιγμή θα κλείσει... έτσι λοιπόν ο δικός μας κύκλος στο μαγαζί "τα φιλαράκια" ολοκληρώθηκε...όχι εύκολα...όχι χωρίς στεναχώρια...όμως πρέπει να παλεύουμε να ρισκάρουμε να ονειρευόμαστε... Για όλα όσα ζήσαμε λοιπόν όλα αυτά τα χρόνια χρωστάμε ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλους εσάς... Σε όλους εσάς που μας στηρίξατε σε όλους εσάς που αγαπησατε τον Κωστή και την Ανθή...Μας αγαπησατε γι'αυτό που ήμασταν, γι'αυτό που ήμαστε και θα συνεχίζουμε να ήμαστε...Σας ευχαριστούμε μέσα από την καρδιά μας για την στήριξη σας όλα αυτά τα χρόνια...το μόνο σίγουρο είναι ότι θα μας λείψετε...Το μαγαζί θα παραμείνει ανοιχτό μέχρι και την Τετάρτη 13 Απριλίου...