12/06/2026
Ευχαριστούμε θερμά το Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Θεσσαλονίκης - ΕΒΕΘ για τη συνεργασία και την ευκαιρία να μοιραστούμε με τα μέλη του πρακτικά εργαλεία και μεθόδους γύρω από την αξιοποίηση της ανατροφοδότησης (feedback) των πελατών.
Στο online σεμινάριο «Αυτό που θέλουν οι πελάτες: Μετατρέποντας ένα παράπονο σε ευκαιρία» θα συζητήσουμε πώς το feedback και τα παράπονα μπορούν να αποτελέσουν πολύτιμα εργαλεία βελτίωσης για κάθε επιχείρηση.
Σας περιμένουμε!
#ΚΕΠΑ #ΕΒΕΘ
🔎 Τι πραγματικά θέλουν οι πελάτες σας;
Ένα παράπονο δεν είναι πάντα πρόβλημα. Μπορεί να αποτελέσει πολύτιμη ευκαιρία για βελτίωση, ανάπτυξη και ενίσχυση της σχέσης με τον πελάτη.
Το Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Θεσσαλονίκης - ΕΒΕΘ, σε συνεργασία με το ΚΕΠΑ - Κέντρο Επιχειρηματικής & Πολιτιστικής Ανάπτυξης, σας προσκαλεί στη διαδικτυακή εκδήλωση:
📌 «Αυτό που θέλουν οι πελάτες: Μετατρέποντας ένα παράπονο σε ευκαιρία»
📅 Δευτέρα 15 Ιουνίου 2026
🕓 16:00 - 18:00
💻 Online μέσω Zoom
Μέσα από πρακτικά παραδείγματα και απλά, άμεσα εφαρμόσιμα εργαλεία, οι συμμετέχοντες θα γνωρίσουν τρόπους κατανόησης των αναγκών των πελατών και αποτελεσματικής διαχείρισης παραπόνων, χωρίς πολύπλοκες διαδικασίες ή πρόσθετους πόρους.
Χαιρετισμός:
▪️ Mike Rachmanis, Υπεύθυνος Συμβουλευτικής Υποστήριξης Επιχειρήσεων του #ΕΒΕΘ
Ομιλήτριες:
▪️ Εύα Καζακλή
▪️ Έλλη Καλτσίδου
Service Designers του Hellenic Design Centre (πρωτοβουλία του #ΚΕΠΑ)
Η συμμετοχή είναι δωρεάν.
🔗 Δηλώστε συμμετοχή μέσω της σχετικής φόρμας εγγραφής ⤵
https://shorturl.at/SOrSN
#ΕΒΕΘ