04/09/2026
🚨 CCTV Wiring කරන Technician ලාට හා Wiring බාස්ලට වැදගත් පණිවිඩයක්! 🚨
🙏 කරුණාකර මේ වැරැද්ද කරන්න එපා plz ! 🙏
# Analog CCTV Camera system එකක් install කරනවා නම්, හැකි සෑම විටම 3C2V coaxial cable එක use කරන්න.Network Cable භාවිතා කරලා Analog Cameras connect කරන්න එපා.
# Camera Wiring එකක් කරනවා නම් :
🔴 Analog Camera නම් → 3C2V CCTV Coaxial Cable + Power Cable(TT or 1044)
🟢 IP Camera නම් → CAT6 Full Copper Network Cable
--------------------------------------------
මෙ සයිට් එකෙ කරපු කෙනා එක Network Cable එකක් අරගෙන Cameras 2–3කට connection දීලා .ආයෙ වෙන වයරින් එකක් කරන්න වෙන wiring bass 😅කෙනෙක්ගෙන් අතින් වයර් එක කැපිලා ඉට පස්සෙ ඔහු එක ජොයින් කරලා මොනා කරලාද මන්දා හරි ගිහින් නැහැ වැඩෙ කාලා, අතරමැදින් cable කපලා, join කරලා, twist කරලා හෝ අනවශ්ය විදිහට connections දාලා CCTV ඔක්කොම කෙලොගෙන. ඒ නිසා full system එකම පෙන්නෙ නැතුව තිබුනා . දෙතුන් දෙනෙක් ට්රයි කරලා එත් හරි ගස්ස ගන්න බැරුව කස්ටමර් වැඩෙ අත ඇරලා තිබ්බෙ.
බැරිම තැන අවසානයේ මාව recommend කරපු අයියා කෙනෙක් කස්ටර්මට මගෙ වැඩ ටික පෙන්නලා ඔහු කැමති වෙලා මට මේ project එක නැවත හරි විදිහට කරලා දෙන්න කියලා කතා කරා.මට වෙලා ගියා කරන්න, එකෙන් එක චෙක් කරලා අවුල් හරිගස්සලා 100% හරියට කරලා දුන්නා. කස්ටර්මට මාර හැපි 😍🔥🔥.
මේක ලාභයට හෝ ඉක්මනට වැඩේ ඉවර කරන්න කරන දෙයක් නෙමෙයි. CCTV system එකක් install කරනකොට අනාගතයේ maintenance, troubleshooting සහ reliability ගැනත් හිතන්න ඕනේ. # # # මොකද මෙක ආරක්ශාව සම්බන්ධයෙන් ලොකු වගකිමක් තියෙන job එකක් # # #.
මං නම් කස්ටර්මට පැහැදිලි කරලා දෙනවා ලබෙට කරොත් මොකද වෙන්නෙ කියලාත් ඇයි අපෙ වැඩ ගනන් කියලත්.මොකද අවුරුදු 5-8 කට වඩා පරන අපි කරපු සයිට් තාම හොදට වැඩ.
පෙනවනෙ කාලයක් ගියාට පස්සේ fault එකක් ආවම,
❌ කොහේ fault එකද කියලා හොයාගන්න අමාරුයි
❌ DVR එක ළඟින් troubleshooting කරන්න අමාරුයි network baloon නිසා
❌ Cable එකේ connection points වැඩි වෙනවා රත් වෙනවා.
❌ Signal/Power issues එන්න පුළුවන්
❌ Customerට නැවත නැවත වියදම් කරන්න වෙනවා
❌ පස්සේ එන Technicianටත් වැඩේ හදාගන්න ලොකු කරදරයක් වෙනවා
💡 අද ලාභයට කරන wiring එක, හෙට ලොකු වියදමක් වෙන්න පුළුවන් ඉතින් එක කස්ටමර්ට එක පැහැදිලි කරලා දෙන්න.
🔧 **Network Cable එකක් join කරන්න ඕනේ නම් proper connector / RJ45 jack / suitable junction solution (patch terminals,jell connectors) එකක් භාවිතා කරන්න.**පාස්සලා twist කරලා නිකන් joint කරලා නැහැ එවා සාර්ථක මදි.
වයර් twist කරලා, tape ගහලා හෝ අවිධිමත් විදිහට join කරන එක professional solution එකක් නෙමෙයි.
✅ හොඳ CCTV Wiring System එකක් කියන්නේ:
📌 IP Cameras → CAT6 Full Copper Cable
📌 Analog Cameras → 3C2V Full Copper Coaxial Cable+ full copper TT wire
📌 Analog Cameras මුහුදුබඩ ලග නම් → 3C2V Full Copper Gel Coaxial Cable + Full copper TT
📌 Analog Cameras බිත්ති කපලා දානවා නම් → Kelani RG6 + 1044 wires
📌 Quality power cable භාවිතා කිරීම
📌 Proper termination
📌 Waterproof protection
📌 Neat cable management
📌 Future maintenance පහසු වන ලෙස installation කිරීම
Kelani / Siera/orange වගේ quality Full Copper cables භාවිතා කිරීමත් වැදගත්.තව වයර් කැමෙරා එක ගාව ඉදන් dvr box එක ගාවට යනකන් wire පොඩ්ඩක් වත් එලියට expose වෙන්නෙ නැති විදිහට කෙසින් හො condute බට දාන්න.බට ගම් දාලා GI ක්ලිප් දාලා flexible horse අවම වෙන විදිහට දාලා wire protection එක කරන්න ඔනෙ. එකෙන් තමා වයරින් එකෙ කල් පැවැත්ම වැඩි වෙන්නෙ.
🥇අපි wiring එකක් කරන්නේ “දැන් වැඩ කරනවා” කියන තැනින් නවත්වන්න නෙමෙයි.අවුරුදු ගානක් අවුලක් නැතුව වැඩ කරන විදිහට.
👉 අවුරුදු ගණනකට පස්සේවත් පහසුවෙන් maintain කරන්න පුළුවන් විදිහට, customerට satisfaction එකක් තියෙන විදිහට project එක complete කරන්නයි ඔනෙ.🔥
අද ටිකක් වැඩිපුර වියදම් කරලා හරි වෙලාව ගියාට හරි කමක් නැහැ හරි ක්රමයට wiring එක කරන්න.
නැත්තං පස්සේ fault එකක් ආවම Customerත් අමාරුවේ, Technicianත් අමාරුවේ. 😅
📹 Professional CCTV Installation !
🔥 100% customer satisfaction !
📱Whatsapp : https://wa.me/+94716009919
☎️ Call : 0776009919
(බොහො දුරට වැඩ වල සිටින නිසා ඇමතුම් මග හැරෙ. එම නිසා whatsapp msg එකක් දාන්න අපි ඔබව සම්බන්ධ කරගන්නම්)
Dulanka Charidu Karandeniya Dulanka Charidu Karandeniya Virtual Creation DC Construction And Electrical