Natassya Redza

Natassya Redza Your Preferred Financial Advisor that always strives to provide the best to cater to your financial

βœ¨π‘Ίπ’†π’π’‚π’Žπ’‚π’• π‘΄π’†π’π’–π’π’‚π’Šπ’Œπ’‚π’ 𝑰𝒃𝒂𝒅𝒂𝒉 𝑷𝒖𝒂𝒔𝒂 ✨Tiada kebahagiaan tanpa syukur. Tiada rasa syukur tanpa sabar, dan tiada sabar tanpa m...
01/03/2025

βœ¨π‘Ίπ’†π’π’‚π’Žπ’‚π’• π‘΄π’†π’π’–π’π’‚π’Šπ’Œπ’‚π’ 𝑰𝒃𝒂𝒅𝒂𝒉 𝑷𝒖𝒂𝒔𝒂 ✨

Tiada kebahagiaan tanpa syukur. Tiada rasa syukur tanpa sabar, dan tiada sabar tanpa maaf. Mohon maaf sepuluh jari kalau ada terguris hati sengaja atau tanpa sengaja. Semoga bulan penuh mulia ini kita dihujani berkah oleh-Nya 🀲🏻

β€œHappiness is a day at the beach with sand between my toes”
15/02/2025

β€œHappiness is a day at the beach with sand between my toes”

✨Together is the better place to be ✨
08/02/2025

✨Together is the better place to be ✨

π’π˜π”πŠπ”π‘ π€π‹π‡π€πŒπƒπ”π‹πˆπ‹π‹π€π‡ π…πŽπ‘ 2024 π†π‘πŽπ”π π€π‚π‡πˆπ„π•π„πŒπ„ππ“ πŸ‘πŸΌStarted our Takaful Journey together on 2023. Jatuh & bangun dalam car...
19/01/2025

π’π˜π”πŠπ”π‘ π€π‹π‡π€πŒπƒπ”π‹πˆπ‹π‹π€π‡ π…πŽπ‘ 2024 π†π‘πŽπ”π π€π‚π‡πˆπ„π•π„πŒπ„ππ“ πŸ‘πŸΌ

Started our Takaful Journey together on 2023. Jatuh & bangun dalam career financial ni, mereka berdua AUM .ridzuan & AUM selalu ada disisi. Tahniah korang untuk pencapaian bersama pada tahun lepas, & Tahniah juga diucapkan pada semua teammates kami yang contribute for this group figure, korang adalah the real fighter πŸ”₯πŸ‘πŸΌ

Ribuan terima kasih kepada my IO juga merupakan leader kami di Nadi Legacy yang selalu memberi Inspirasi & motivation untuk kami terus kuat melangkah ke depan. Dengan ada support system yang systematic di agency buat kami semua lebih senang untuk manage our own production & leverage on each other.

Kejayaan demi kejayaan yang kami kecapi hari ini tak mungkin dapat dikecapi bersama tanpa doa dari keluarga tercinta. Mereka adalah tulang belakang utama kami dalam kami mencari rezeki di industry ini.

Tak lupa teammates di agency walaupun berbeza direct leader tapi tak pernah kedekut ilmu dan kongsi bersama, tiada istilah β€˜aku’ dalam agency kami. Thats the best about our culture in Nadi.

Last but not least di kesempatan ini nak ucapkan terima kasih kepada pihak management GETB yang tak pernah jemu untuk support kami. Selalu encourage the best for us. Dan juga para client-client kami semua, tanpa korang semua kami tak mungkin berada di tahap ini.

Keseluruhan 877,055.22 in total group sales year adalah gabungan direct saya, AUM Faridz & AUM Eyza. Dan dengan bertambah nya manpower kami dari bulan ke bulan doakan kami untuk aim 1MDU bagi tahun 2025 & juga next year we all are running for elevation to Unit Manager. Amin 😊🀲🏻


Take my time of
24/12/2024

Take my time of

Weekend well spend with bunch of mommies 😘Happy to get to know each one of you guys, just tak sempat nak sembang banyak ...
30/11/2024

Weekend well spend with bunch of mommies 😘

Happy to get to know each one of you guys, just tak sempat nak sembang banyak sebab dah busy dgn kejar anak & photos πŸ˜† nanti we plan more dates okay 😝see ya when i see yaaa 🫢🏻



Lil throwback won’t hurt right? πŸ₯ΉNak simpan kenangan manis2 kat sini ☺️sejujurnya bukan senang nak compete dgn ribuan ag...
14/11/2024

Lil throwback won’t hurt right? πŸ₯Ή

Nak simpan kenangan manis2 kat sini ☺️sejujurnya bukan senang nak compete dgn ribuan agent dalam Great Eastern Takaful ni & melayakkan diri untuk this achievement, but kita buat sebaik yang mungkin n trust the process with effort. InsyaAllah

N actually yang paling best bukan sebab kita achieve our achievement saja, tapi bila your anak team pun sesama achieve together. Darj awal lagi jadi saksi diorang punya progress & achievement sangat proud πŸ”₯

Soon salah seorang my team akan achieve his first MDRT πŸ₯Ήtak sabar nak celebrate together πŸ€— kat sini setiap kejayaan teammates kita akan raikan bersama 🫰🏻

Aim i nak cari ramai lagi team yang nak sesama berjaya dalam industry ni & tolong ramai lagi orang untuk change their life with Takaful Industry πŸ”₯Jomsss korang, nak tak?



Hello November πŸ‘‹πŸ»I know you’re gonna be a great month. Please bring me the best of luck πŸ™πŸ»
04/11/2024

Hello November πŸ‘‹πŸ»

I know you’re gonna be a great month. Please bring me the best of luck πŸ™πŸ»

First we had each other πŸ‘©β€β€οΈβ€πŸ’‹β€πŸ‘¨ and then we had you πŸ‘ΆπŸ»Now we have everything ♾️
02/11/2024

First we had each other πŸ‘©β€β€οΈβ€πŸ’‹β€πŸ‘¨ and then we had you πŸ‘ΆπŸ»
Now we have everything ♾️

Address

Menara Chulan Tower
Ampang
50450

Alerts

Be the first to know and let us send you an email when Natassya Redza posts news and promotions. Your email address will not be used for any other purpose, and you can unsubscribe at any time.

Shortcuts

Share