07/02/2022
Alhamdulilah..banyak dah acct dah mula profit balik selepas "berpuasa" di sebabkan kejatuhan profit mendafak sampai paras 35kusdt..
Takde satu pun akaun rq yang mc...
Educate tu penting ..
Rq ni sangat cun... Jika kita nak jadi alat educate org ramai dunia crypto...sambil belajar dan faham peluang yang ada fi dunia crypto... Sambil tu kita boleh buat income tambahan...
Ilmu penting... Jangan melatah..
Rugi jika kita tak fahami dunia crypto . Banyak peluang jana duit mudah... Dan senang.. yang penting ..sabar dan displin..
Hari join esok nak kaya... Tak boleh la tuan...
Harri ni join.. hari2 nak profit2.. modal lak kecik tak boleh la tuan2..
Ukur baju badan sendiri...
Tiada mc.. kita cuma rugi masa...itu sahaja..
-
-
Tapi apa yang membezakan ... Disini.. dangan apps royal Q ni...?..
Floating sama .. profit sama... Tapi .. disini..kami trade tanpa mc.. biarlah.. market menjunam sekali pun hingga modal habis di pakai...
Kita takan Mc.. selagi kita hold.. kita hanya lost Masa... Ye masa.. masa yang kita rugi...!..
Itu sahaja.. kita teruskan apa yang kita buat.. sambil kita menunggu market naik..
Itu sahaja...yang membezakan trade menggunakan apps royal Q ,trade crypto..dan trade saham atau forex..
Jadi modal kita masih ada dan selamat...
Jika nak di bandingkan dengan platform di sana...
Pilihan di tangan tuan puan..
Seperti gambar di bawah... Apps royal Q tetap berjaya mencipta profit tanoa henti setiap hari.. walaupun market jatuh teruk bawah harga 40k usd 1 btc..
Modal cun.. apps royal Q akan buat kerja dia tanpa gagal..
Profit vs capital.
-
-
-
Nak tahu lebih lanjut ..Dan nak trade dengan Apps Royal Q dan Apa lagi peluang yang ada untuk.anda create $$$ di royal Q ..
SERTA teknik2 bonus buat $$$ di dunia crypto..
TEKAN LINK WHATSAPP DI BAWAH
Sebagai tindakan "permulaan"......
Kita berjumpa di Whatsapp
https://api.whatsapp.com/send?phone=601156549185&text=WOW..!%20nak%20tau%20info%20%2CTrade%20Tanpa%20MC
...revolusi kewangan sangat2 sedang berubah perlahan2....