17/02/2021
๐๐๐๐๐๐๐ ๐๐ ๐๐๐๐ ๐๐๐๐๐๐๐๐
Masih sempat lagi untuk kita upgrade kita punya standard kewangan kita. Caranya senang ja.
Kita mula ubah sedikit demi sedikit walaupun ambil masa lama.
Yang penting kita ada perubahan.
Kalau dulu kita simpan 1% daripada setiap bulan, why not kita mula simpan 10% p**a. Dulu kita sering lepak di luar, sekarang cuba lepak di rumah ja, kan jimat lagi.
Kalau dulu susah untuk kita memberi atau bersedekah, why not kita belajar memberi walaupun sedikit. The more give, the more you get.
Kita takkan selamanya muda, gunakan masa dan tenaga yang kita ada sekarang untuk berubah ke arah kebaikan.