24/06/2026
*RUGI MASA DAN TENAGA RUPANYA ANDA SELAMA INI..*
Kerja lebih 8 sehari, 5 hari seminggu, ada Sijil, Diploma, Ijazah, Master atau PhD, hadap tekanan dan masa p**a dikawal, tapi pendapatan hanya sekitar RM1,700 - RM10,000
Bisnes atau bekerja sendiri berjam-jam sehari, tiada cuti, penat fizikal, penat minda dan macam-macam masalah kena hadap, tapi untung atau income tak seberapa sekadar cukup atau mungkin sedikit lebih dari keperluan dan ada kalanya tak menentu, tiada pencen dan tak boleh diwariskan.
JANGAN TERUS RUGI LAGI..
Ada satu cara anda boleh capai pendapatan RM100,000 - RM500,000 setahun atau lebih, boleh bekerja dengan masa fleksibel, tidak perlu kelayakan akademik, boleh dapat pencen awal, freedom dan boleh wariskan pendapatan, tapi hanya perlu usaha 3-4 tahun sahaja.
Ini buktinya..
Nak kata influencer… bukan.
Nak kata jual barang… tak pernah nampak pun dia hard selling di socmed.
Nak kata buat branding dan marketing gila-gila online atau offline... tak pernah nampak pun.
Nak kata buka booth sana sini pun tak ada.
So… apa sebenarnya yang dia buat?
Macam mana seorang suri rumah boleh bina pendapatan sampai lebih RM1 juta dalam masa 3 tahun.
Kalau anda pun jenis, tak ada masa, busy tak habis-habis, tak s**a hard selling dan tak pandai buat content di SocMed.
Mungkin cara Puan Kesten ini lebih dekat dengan diri anda.
Nak tahu apa cara dan strategi dia?