25/07/2026
Booo pakai fake acc , mesti muka mcm ... hahah entah Muka bapak kau pun same hahah booo tu no kete aku no wasap aku pun ada cari je kat google aku kat rejang setiap hari ada , boo pondan je pakai fake acc banyak , ek elah nati kena tetak sia2 je karang aku langar kau apa pun xdpt , tulah hidup tu dah miskin bdooh pulak tu , belajar sikit pergi suaru , aku tahu kau baca aku punya posting kan hahaha masudnYa kau tu sakit hati ,
Nak main xnapak aku xreri Tapi nak main real boleh , bukan nak cakap besar Tapi jenis dah xtakut mati , boo lemah dlm enternat je berani hahah , Tapi sorry aku xkan block aku mute je 😆