Seila Artha Advisory

Seila Artha Advisory Personal loan, debt consolidation, i am your financial advisor

Yesterday, Artha advisory had a great meeting with Boost Bank & we are proudly to announce a collaboration between Artha...
27/08/2026

Yesterday, Artha advisory had a great meeting with Boost Bank & we are proudly to announce a collaboration between Artha & Boost Bank in Bussines Financing. ❤️

Enterprise? Sdn Bhd? Why not coba? Bahhh pm jak kmk or contact me directly thru whatsapp 🥳

Artha Advisory

26/08/2026

Bismillah. Alhamdulillah client kmk ada kelayakan. PROCEED‼️

Swasta? Jum apply ngn kmk
24/08/2026

Swasta? Jum apply ngn kmk

Makin strict oh. Jgn melantak gilak mun nak polah financing. Kelak bila mena2 perlu DSR burst. Bagus masa tok mana dh ad...
19/08/2026

Makin strict oh. Jgn melantak gilak mun nak polah financing. Kelak bila mena2 perlu DSR burst. Bagus masa tok mana dh ada utang ktk setel pakei ngacak balit percentage DSR ktk org. Komitmen pun makin mengecik. Luas dada. Bahhh ktk nak meluas dada ws jak kmk ok?

Officer bank mdh nak, boleh je percentage gaji kdaktok as long as loan ktk udah lamak. Jgn jak loan baru bulan 1,2,3,4,5...
18/08/2026

Officer bank mdh nak, boleh je percentage gaji kdaktok as long as loan ktk udah lamak. Jgn jak loan baru bulan 1,2,3,4,5,6,7 taun 25/26 juak. Ya menempah nama nyaaaaa

Alhamdulillah 🤲 boleh bernafas dengan tenang tiada penggusaran bakal berlaku. Kakitangan kerajaan nak kecikkan komitmen ...
17/08/2026

Alhamdulillah 🤲 boleh bernafas dengan tenang tiada penggusaran bakal berlaku. Kakitangan kerajaan nak kecikkan komitmen setel hutang sedia ada pasya ada gik cash in hand ktk akan dapat. Yahhhh sila jak contact kmk 🫶

Artha Advisory

14/08/2026

Dear customer, kalau kita tgh process your application jgn pegi semak dekat bank lain dulu plisssss. yg keluar dekat pending application tu automatik dikira dalam DSR calculation. Application rejected kena buat baru. Ambil masa. Kalau kena kat bank yg ccris diorg tu susah nak padam ambil masa lebih seminggu jugak yee. Ya allah penin palak aku eh klaka mlaya dh aku tok

🌫️ *Jaga Kesihatan Ketika Jerebu*Jerebu boleh menjejaskan kesihatan, terutama kepada kanak-kanak, warga emas dan mereka ...
11/08/2026

🌫️ *Jaga Kesihatan Ketika Jerebu*

Jerebu boleh menjejaskan kesihatan, terutama kepada kanak-kanak, warga emas dan mereka yang mempunyai masalah pernafasan. Kurangkan aktiviti luar, gunakan pelitup muka dan pastikan diri sentiasa terhidrat.

*Marilah kita bersama-sama menjaga diri dan orang tersayang.*

Salam prihatin daripada kami,
*Artha Advisory*

11/08/2026

Swasta gaji 1.5k-3k dah boleh apply. Yg penting nama clean & clear xda apa2 tunggakan

Address

2nd Floor SL7 Lot 124 Jalan Satok
Kuching
93050

Website

Alerts

Be the first to know and let us send you an email when Seila Artha Advisory posts news and promotions. Your email address will not be used for any other purpose, and you can unsubscribe at any time.

Shortcuts

Share