Akademy JtechFx

Akademy JtechFx train trader dari newbie sampai pro dengan methode2 yg dah proven sukses..mulakan setiap entry position dengan Bismillah

Tujuan penubuhan page ialah memberi laluan utk para pembeli membeli bitcoin dengan trusted traders dan mempromosi bisnes2 bagi menggandakan bitcoin yang ada

BASIC KNOWLEDGE KERETA..https://vt.tiktok.com/ZSXGpcvDy/ tukar tayar✅ Minyak hitam✅ Bateri✅Benda2 komplicated ni kita se...
24/07/2026

BASIC KNOWLEDGE KERETA..

https://vt.tiktok.com/ZSXGpcvDy/

tukar tayar✅
Minyak hitam✅
Bateri✅

Benda2 komplicated ni kita serah pada yg pakar sebab objektif bawa kreta ialah nak sampai dari point A pada point B..

So benda2 mcm

✅ Enjin
✅ Aircond
✅ Wire-ing

Ni semua kita serah pada mat2 bengkel sebab depa lagi tau dan hadap kerja tu hari2 serta jadikan sebagai "bread n butter" untuk mata pencarian..

https://osini.co/AkaunClientProfitSempoy

Sama macam trading, objektif kita trade ni nak profit.. Tak kira la kita ni mazhab,.manualatau guna ea..

Scalper
Intraday
Swing
Position

So kita buat apa yg mudah janji capai objektif.. After all, dari hasil tu la yg bayar segala komitment harian, mingguan dan bulanan kita😆..

BENDA SIMPLE DAN PRAKTIKEL..https://vt.tiktok.com/ZSXYkXNTd/ramai ingat benda ni susah rupa2nya mudah..Semua didepan mat...
12/07/2026

BENDA SIMPLE DAN PRAKTIKEL..

https://vt.tiktok.com/ZSXYkXNTd/

ramai ingat benda ni susah rupa2nya mudah..

Semua didepan mata dan dihujung jari je sebenarnya..

Nak beli saham Malaysia???

Nak beli Etf Us???

Nak beli Etf Emas???

dulu2 kita ingatkan entry level tu ribu riban..last2 bila tau je entry level sama kos mcm kita macam kita makan kat kedai tomyam bahkan lebih murah lagi🤭 rasa rugi je tak start awal..

Jom mulakan sekarang✅ 📱 ✔️

https://j.moomoo.com/0CyXb3

Join group wasap✅ 📱 ✔️ 👇

https://chat.whatsapp.com/KKJjMysJuIQ4DjNs978nGv?s=cl&p=a&mlu=0&amv=1

PEJAM CELIK DAH 8%..Memang la kalau modal rm100 dah ada 8% bersamaan Rm8..Tapi 8% ni sebab modal ciput rm100..cuba modal...
30/06/2026

PEJAM CELIK DAH 8%..

Memang la kalau modal rm100 dah ada 8% bersamaan Rm8..

Tapi 8% ni sebab modal ciput rm100..

cuba modal kita 1000 ringgit..dah ada rm80

Cuba p**ak modal kita 10,000 ringgit dah ada rm800 jikalau profit 8%..

Besarkan lagi modal pada 100,000.dah ada rm8000 bila profit 8%..

So nampak tak perjalanannya disitu???

ada yg kata ciput..ada yg kata ok dah tu dari tempat yg bagi setahun 3-4%..🤭 🤭 🤭

Den share guane(macamana) nak besarkan profit/dividen..3 step mudah..

Dah tu macamana nak besarkan gains(pertambahan profit)

1.besarkan capital,baru dividen pun besar..

2.topap setiap bulan istikomah

3.pakai apa yg perlu(widraw hasil dividen)modal jangan widraw

Biarkan duit bekerja untuk kita..

Halal,Patuh shariah,saham kompetatif dan lagi banyak dapat dari tempat yg bagi 3-4% setahun..

Nak tau lebih lanjut👇 ✅ 📱

https://osini.co/BlueChipMalaysiaTerbaik25

TIPS BELI SAHAM PATUH SHARIAHhttps://vt.tiktok.com/ZSCj7HMkC/santai2 je..rejister verify terus boleh beli dan miliki sah...
26/06/2026

TIPS BELI SAHAM PATUH SHARIAH

https://vt.tiktok.com/ZSCj7HMkC/

santai2 je..rejister verify terus boleh beli dan miliki saham..👇 📱

https://j.moomoo.com/0CyXb3

Dalam masa yg sama generate income selagi masih memegang saham tersebut bila sebutan dividen diberitahu setiap quarter..

Game saving ni longterm bukanya sehari deposit dah jadi kaya..

Rm100 x 12 bulan x 10 tahun=
RM12,000

SETAHUN DIVIDEN Pemegang Saham

10-15%

katakan 10 tahun tu istikomah simpan Rm100 dapat 10% dividen dah ada Rm1200 extra cash+modal simpanan Rm12,000 total Rm13,200..

Kalau simpan Rm1000 istikomah,dapat 10% dividen total dah ada Rm132,000..

Minima 10 tahun baru nampak hasil sebab nilai yg kita nak letak sebagai simpanan dalam range Rm100-1000 ikut kapasiti masing2 punya kemampuan..

Jom join group wasap📱 👇

https://chat.whatsapp.com/KKJjMysJuIQ4DjNs978nGv?s=cl&p=a&ilr=0

PERNAH UKUR WIDRAWAL ORANG LAIN SEBAGAI TANGGA KEJAYAAN???https://vt.tiktok.com/ZSQVSrY55/Pernah lalu situasi macam ni??...
16/06/2026

PERNAH UKUR WIDRAWAL ORANG LAIN SEBAGAI TANGGA KEJAYAAN???

https://vt.tiktok.com/ZSQVSrY55/

Pernah lalu situasi macam ni???

ehh Abu widraw 20k usd..alhamdulillah

mashaAllah Ali widraw 50k usd..

Kita widraw 50 usd je pun alhamdulillah..

Bagi den tu rezki depa,tak kacau sebesar zarah pun rezki den..

sebab modal depa pun besau..kalau modal 100 usd mustahil boleh widraw 20k usd atau 50k usd..🤣kalau ada pun jarang2 dan nak widraw akan dicari 1001 kesalahan supaya tak dapat widraw..

So Better upgrade skill dan ukur kemampuan diri dan start tajamkan skill supaya boleh scale up..

Den trader kampung,selesa dah pakai Proton Wira 1.3 geran ditangan..🚙

U all nak pakai Velfire,Alpard,Ferari,Lambogini,Superbike so modal pun kena la level apa yang nak diimpikan..🏎️🏍️

Ikut kemampuan memasing..

Jemput ushar akaun client yg dah grow📱👇✅

Trading Account : 2110000423

Read only password : X6JH3v_z

Server : Taurex-Live2

PERNAH KENAL WATAK PUNCH & COUNTER PUNCH???cer gugel nama ni dalam transformers generation 1-melenials kompem kenal😁😁😁ht...
06/06/2026

PERNAH KENAL WATAK PUNCH & COUNTER PUNCH???

cer gugel nama ni dalam transformers generation 1-melenials kompem kenal😁😁😁

https://vt.tiktok.com/ZSQFhfPHR/

watak ni ialah satu watak yang sama dan boleh swap kejap jadi autobot dan kejap jadi decepticons..

Kalau dalam politik orang kata lalang,kejap jadi PN kejap jadi PH😅..

So posting ni bukanlah berunsurkan politik tapi bak bagitau sebab dan kelebihan Ea Aurum x..

Weekdays trade gold guna ea yg sama,masukan setting sahaja terus jalan..

Wiken trade Btc guna ea yg sama,cuma tukar setting sahaja..

Ni antara kelebihanya yg xda dalam ea yg lain sebab ada learning computer utk baca parameter dua jenis aset iaitu crypto-Btc dan juga gold ..

The best part is PERCUMA dengan setiap pembelian Pakej Kombo Ea Jun 2026 bernilai Rm250..sebagai value added yg bakal bantu trader jana keuntungan dalam mencari rezki trade btc&gold insyaAllah..

https://osini.co/JomEaSelesaikanKomitmen

TAU2 TINGGAL SEHARI JE LAGI BEB..🔥🔥🔥https://osini.co/3DaysFireSaleDiskaun20Kalau tak sekarang bila lagi???dapatkan kombo...
19/05/2026

TAU2 TINGGAL SEHARI JE LAGI BEB..🔥🔥🔥

https://osini.co/3DaysFireSaleDiskaun20

Kalau tak sekarang bila lagi???

dapatkan kombo indi,ea,sekali tutorial+pemasangan PERCUMA..

Cara guna indi 👇📱

https://vt.tiktok.com/ZS9A1F3vv/

untunglah siapa yang dah miliki,terus boleh manfaatkan Pc/laptop lama jadi "atm machine" anda dirumah..

JEMPUT TENGOK AKAUN LIVE CLIENT2 KAMI
Yg dah sedap kolek hasil📱👇

1.Mt4 Account : 2110000423

Read only password : X6JH3v_z

Server : Taurex-Live2

2.Mt5 id:700001434

Investor Password :QnT@TpY4

Server Ultima Ltd Live 2

NAK BAGI PAHAM KENAPA SETIAP SETTING ADA SEBAB DAN AKIBAT..Amalan murah rezki,"selawat pokok duit"📱👇semoga bermanfaathtt...
10/04/2026

NAK BAGI PAHAM KENAPA SETIAP SETTING ADA SEBAB DAN AKIBAT..

Amalan murah rezki,"selawat pokok duit"📱👇semoga bermanfaat

https://vt.tiktok.com/ZSH9EXXAT/

kita buat analoji mudah paham sebab rata2 ada kereta dan ada yg pakai kreta standart dan ada yg pakai kreta bikin..

Yg pakai standart ni objektif kreta nak sampaikan dari destinasi A ke destinasi B..

Yg pakai bikin ni nak nampak rare,laju dan cepat sampai ke destinasi..

So setting lowrisk/survival mode dicipta supaya yg kategori kreta standart dapat capai objektif dalam masa yg sama sampai dengan selamat..

bagi yg nak modal selamat dan amat berjaga2 dalam risiko,inilah setting yg sesuai untuk anda..

Setting med risk-highrisk p**a untuk mereka yg nak cepat sampai ke destinasi dengan kelajuan yg agak berbeza dengan standart dalam masa yg sama agak berisiko sebah nak capai masa yg cepat untuk sampai ke destinasi..

Bagi mereka yg nak cepat dan tak kisah risiko,inilah yg sesuai untuk anda..

https://osini.co/TipsWidrawKonsistenGunaEa

Disclaimer Takkan ada setting lowrisk dan high gain bagi semua jenis ea dalam dunya..setiap pilihan ada pro n cons tersendiri..

Hasil guna survival mode👇📱

https://vt.tiktok.com/ZSH9E4Pyb/

Address

No 47-1 Jalan Puj 3/3
Seri Kembangan
43300

Opening Hours

Monday 10:00 - 18:00
Tuesday 10:00 - 18:00
Wednesday 10:00 - 18:00
Thursday 10:00 - 18:00
Sunday 10:00 - 18:00

Telephone

+601121204889

Alerts

Be the first to know and let us send you an email when Akademy JtechFx posts news and promotions. Your email address will not be used for any other purpose, and you can unsubscribe at any time.

Contact The Business

Send a message to Akademy JtechFx:

Shortcuts

Share