Secret Marketeer

Secret Marketeer Contact information, map and directions, contact form, opening hours, services, ratings, photos, videos and announcements from Secret Marketeer, Consulting Agency, i-Sovo, i-City, Shah Alam.

Passion kami adalah membantu usahawan, leaders, trainers dan orang perseorangan untuk mahir dalam bidang content marketing dan personal branding secara organik supaya social media anda tak krik krik krik lagi…

Semoga Allah merahmati negara kita.Merdeka!
30/08/2026

Semoga Allah merahmati negara kita.
Merdeka!


21/08/2026

Siapa yang makan Mamee tuang semua perisa BBQ & goncang?
Kita geng!

Siapa sangka, idea snek legend ni bermula dari tengok cara orang kampung makan mi segera tak masak je.

Bila sebut Mamee Monster, otak kita terus auto play lagu "renyuk, goncang, makan".
Dari Melaka, sekarang dah tembus 100 buah negara. Gila kan?

Sebenarnya, founder Mamee ni guna satu strategi paling berkesan tapi ramai usahawan terlepas pandang. Mamee tengok macam mana pelanggan dorang guna produk mereka setiap hari.

Bukan tu je, ada satu lagi rahsia marketing yang dorang guna untuk pancing emosi kita sampai tak boleh lupa dari zaman budak-budak sampai sekarang.

Nak tahu apa dia? Save video ni & tengok sampai habis.





19/08/2026

Pelik kan? Kita yang keluar duit beli perabot dorang, lepas tu kita jugaklah yang berpeluh kena angkut dan pasang sendiri kat rumah.

Tapi magiknya... bila dah siap, rasa bangga & puas dia tu macam menang anugerah😂

Sebenarnya ini bukan kebetulan. Ini semua taktik marketing tahap dewa yang IKEA guna untuk 'pukau' emosi kita. Dorang panggil benda ni User Experience.

Tapi realitinya, bukan semua bisnes boleh copy sebiji strategi ni. Kalau you all jual perabot tapi suruh customer pasang sendiri, silap haribulan dorang lari kedai sebelah.

Jadi apa alternatif yang usahawan boleh buat? Rupanya ada satu lagi strategi 'old school' IKEA yang masih berbisa sampai hari ni.

Apa senjata rahsia tu? Layan video ni kejap untuk dapat idea.
Btw, cuba teka sikit, agak-agak ada berapa cawangan IKEA kat Malaysia sekarang? Cer komen kat bawah👇





17/08/2026

Kuasa satu bisikan yang mengubah psikologi pembeli.

Ramai founder ingat nak bagi jenama lekat dalam kepala audiens kena bakar duit ads hari-hari. Padahal ada satu brand lokal legend ni rileks je buat marketing sebulan setahun. Tapi impak dia... dengar bunyi sikit je terus kita auto menggelabah teringat dosa puasa tak ganti lagi 😂

Untuk you all yang jual produk bermusim, taktikal ni memang wajib copy. Tak payah bazir bajet 365 hari kalau you all tahu bila 'golden time' yang betul untuk tembak ads.

Ini cara mereka main psikologi audiens tanpa perlu spend bajet yang tak masuk akal, lagi-lagi kalau bisnes you all jenis seasonal.

Nak tahu rahsia Yusof Taiyoob? Tengok video ni sampai habis.

Btw, kalau Chinese New Year p**a, jenama apa yang you all rasa paling berhantu & wajib lalu dekat timeline? Cer komen kat bawah!





Ada satu realiti yang sangat mahal untuk kita hadam sama-sama.Selalunya bila sebut content creator, fikiran kita laju ba...
15/08/2026

Ada satu realiti yang sangat mahal untuk kita hadam sama-sama.

Selalunya bila sebut content creator, fikiran kita laju bayangkan visual yang tarik perhatian, followers ramai, dan trend terkini. Tapi sebenarnya, untuk bina jenama diri yang eksklusif dan ada soul, cantik di mata sahaja tak cukup.

Dalam sesi Content Creator Muslimah hari ini sempat coach Nani kongsikan, nak jadi content creator muslimah yang ada value tersendiri, kita kena ada 4 ilmu ni. Asasnya wajib kukuh dengan ilmu agama supaya identiti dan batas sentiasa terpelihara.

Kemudian, perlukan ilmu motivasi sebab dunia media sosial ini bermacam ragam, kalau mental tak kebal memang mudah tumbang. Bila asas dalaman dah kuat, barulah kita bungkus mesej tersebut dengan kemahiran teknikal dan ilmu storytelling.

Di sinilah datangnya satu perbezaan besar.

Kemahiran teknikal dan trend mungkin boleh buat satu video itu viral sekelip mata. Tapi, seni storytelling dalam content pada nilai agamalah yang akan buat mesej itu kekal dan hidup lama dalam hati audiens. Di sebalik content kita, audiens sebenarnya tidak mencari kesempurnaan visual semata-mata, mereka mencari kejujuran dan jiwa.

Sebagai Muslimah, apa sahaja yang kita muat naik di media sosial adalah cerminan diri kita. Setiap content adalah pelaburan jangka masa panjang. Kalau bukan kita yang penuhi ruang digital ini dengan naratif dan penceritaan yang beri manfaat, ruang itu akan diisi dengan hiburan yang kosong.

Terima kasih kepada semua para muslimah yang hadir ke kelas Content Creator Muslimah hari ini. Semoga ruang pembelajaran ilmu content ini mampu membuka jalan baharu buat para Muslimah di luar sana untuk berasa lebih selesa dan yakin dalam menghasilkan content.

Harapan kami agar platform sebegini dapat membantu anda semua menimba ilmu dengan cara yang betul, seterusnya menghasilkan content yang bukan sahaja mematuhi landasan syariah, malah menebarkan manfaat berpanjangan buat ummah.





"Apa yang kita tinggalkan di media sosial, mungkin menjadi saham yang menemani kita di akhirat."1 hari lagi sebelum kela...
14/08/2026

"Apa yang kita tinggalkan di media sosial, mungkin menjadi saham yang menemani kita di akhirat."

1 hari lagi sebelum kelas bermula esok!

Bait-bait pesanan ini mengingatkan kita tentang besarnya amanah sebagai seorang content creator di sosial media hari ini. Buat anda para Muslimah yang mendahagakan wadah yang tepat untuk menyebarkan seruan dengan penuh hikmah, persiapkan diri anda sekarang.

Mari jadikan setiap content kita sebagai saksi amal jariah yang berpanjangan.





🚨PENDAFTARAN DITUTUP! 🚨Terima kasih diucapkan atas pendaftaran semua para Muslimah yang sudi menyahut seruan kami.Kami s...
13/08/2026

🚨PENDAFTARAN DITUTUP! 🚨

Terima kasih diucapkan atas pendaftaran semua para Muslimah yang sudi menyahut seruan kami.

Kami sejujurnya sangat tak sabar untuk bersama anda nanti! Sama-sama kita melangkah untuk melahirkan 1,000 Content Creator Muslimah yang berani tampil menyebarkan kebaikan.

Semoga kita sama-sama dapat memanfaatkan segala perkongsian dalam sesi kali ini dan terus menghasilkan lebih banyak konten yang bermanfaat.





Address

I-Sovo, I-City
Shah Alam
40100

Opening Hours

Monday 09:00 - 17:00
Tuesday 09:00 - 17:00
Wednesday 09:00 - 17:00
Thursday 09:00 - 17:00
Friday 09:00 - 17:00

Telephone

+601169376878

Alerts

Be the first to know and let us send you an email when Secret Marketeer posts news and promotions. Your email address will not be used for any other purpose, and you can unsubscribe at any time.

Shortcuts

Share