Anda boleh terima perfume dalam tempoh 2-3 hari waktu bekerja.
☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆
*sekiranya ada kerosakan pada perfume pihak kami tidak akan bertanggung jawab.Ini kerana supplier dah wrap dan bungkus elok2 siap letak fragile kat situ.Lagi pun pihak kaunter pos laju akan reject barang yang dah pecah/dicurigai.Kalau barang dah diterima di kaunter, means barang/parcel tu memang dalam keadaan yang b
aik. Beli barang on9 memang ada risikonya. haa...kalau tersalah received perfume baru pihak kami akan bertanggungjawab, itu pun sekiranya plastik untuk kotak perfume tu belum dibuka lagi. :)
☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆
NAK ORDER SILA BACA:
1.Sms/WhatsApp 0128992003/Inbox saya mana satu perfume yang anda nak beli supaya senang saya nak check stock dengan supplier. http://www.facebook.com/messages/myprecious.shope
2. Bila dah confirm ada, anda boleh buat pembayaran melalui Maybank/CIMB sama ada secara online atau cash deposit.
3. Selepas membuat pembayaran, sila nyatakan bukti pembayaran tarikh&waktu yang tertulis pada slip/resit bank anda. Bagi Nama Penuh, Alamat Penuh Dan Item Yang Dibeli ke nombor-0128992003, inbox ke fb saya atau emel kan ke ([email protected]).