02/12/2025
Op 25 november was Hester Draaijer namens EnergieQ samen met Hester Jansen aanwezig op het SOW-event in de Schouwburg in Deventer. Wat een inspirerende avond was dit! Ik neem jullie even mee in deze dag!
Mooi om te zien op welke manieren deze bedrijven ruimte bieden voor mensen met een arbeidsuitdaging en het sociale ondernemerschap écht uitdragen in het hele bedrijf. Het was écht te zien én te voelen dat alle medewerkers bij deze bedrijven er bij horen en meedoen. En hoeveel positieve impact dit heeft op de mensen.
Gefeliciteerd Maximus Packing B.V., Jaap de Vries Produkties, BAP Medical B.V. en alle andere genomineerde bedrijven!
En bedankt Werkcentrum VeluweStedendriehoek voor het organiseren van dit event. Heel fijn om bij zo'n inspirerende avond aanwezig te kunnen zijn.
En natuurlijk dank aan Brownies&downieS voor de hééérlijke truffelhapjes;-)