19/04/2019
En nog veel meer; de pedicure bijvoorbeeld... 😉
Mooie paasdagen voor jullie allemaal!
Langs deze weg willen de ondernemers van de Terborgseweg u alvast Prettige Paasdagen wensen. Het belooft mooi weer te worden, lekker.
De werkzaamheden gaan nog even door, maar het einde begint in zicht te komen. De rioolwerkzaamheden zijn nagenoeg afgerond. Er wordt gebouwd aan de weg tussen Station en Melkweg. Vanaf de Kennedylaan rijdt u onze straat binnen en tot en met 5 mei blijft het tijdelijke stuk weg bij de Rabobank nog gewoon te gebruiken. Over verdere ontwikkelingen informeren we u natuurlijk.
Voor het leuk nog maar even een overzicht van wat onze (mooie) straat te bieden heeft:
Lekker eten bij de Chinees of Counter Bos, een nieuw bed voor het voorjaar, even lekker verwennen bij de kapper, uw hoorapparaat laten controleren, een mooie nieuwe lijst, een nieuwe jurk; het kan allemaal.
U parkeert aan de Terborgseweg of er dichtbij.
Vergeet de staatsloten voor de Koningsdagtrekking niet.
Wat te denken van een nieuwe fiets, een fijne naaimachine, een mooie theepot, kleurrijke bloemen op de paastafel, heerlijk brood daarbij of toch even zelf een taart bakken met lekkere bakmixen, jezelf laten verwennen in de schoonheidssalon. Eindelijk die 3D printer kopen! Of toch maar een Pizza laten bezorgen. Vergeet niet uw huisdier te verwennen. Zelfs een reis boeken om even te ontsnappen is mogelijk.
Dat allemaal en meer vindt u aan de Terborgseweg.
Tot gauw.