03/11/2025
Na 10 jaar met veel plezier als Bartovelo de buurtfietsenmaker gewerkt te hebben, leg ik het gereedschap neer en ga mijn toekomst weer anders inrichten. Vandaar dat ik vanaf heden geen reparaties meer aanneem.
In die afgelopen jaren heb ik heel veel fijne, aardige, gezellige mensen over de vloer gehad en de waardering die ik altijd kreeg doet mij goed. Dank voor het vertrouwen! Voor degenen die het leuk zouden vinden om nog een keer langs te komen zet ik 22 november van 10 tot 18 uur voor de laatste keer de deur open voor een koffietje en/of een drankje.
Groeten, Bart