Zandkoekje

Zandkoekje t Zandkoekje Op ’t Hoekje is een kleinschalige liefdevolle kinderopvang in Eindhoven (Meerhoven). Mijn naam is Anke. (bron: www.kindergesundheit-info.de).

't Zandkoekje biedt kinderopvang aan kleine groepjes in huiselijke sfeer in de leeftijd van 0-10 jaar. Ik ben getrouwd met mijn man Ergün en samen hebben wij een dochter Amira (2013) en binnenkort verwachten wij ons 2e kindje. Sinds augustus 2012 werk ik inmiddels als gastouder bij Click en ik vind het de prettigste manier om mijn werk en mijn gezin te combineren. 'Kinderen spelen en leren uit zic

hzelf. Zij zijn van nature nieuwsgierig en willen de wereld ontdekken. Dat is waar ik elke dag opnieuw naar streef: veel vrije tijd en voldoende uitdaging voor de kinderen. In de praktijk betekent dat er over de dag heen creatieve en speelse activiteiten aangeboden worden (o.a. naar aanleiding van het VVE programma Kiki). Hier MOGEN de kinderen aan deelnemen. Bovendien zorg ik voor een goede afwisseling van rust en beweegmomenten. Wij zijn zo veel mogelijk buiten, maar kunnen ons ook heel goed binnen met b.v. puzzels, lego, trein, tekenen, zingen en boekjes lezen vermaken. Op onze begane grond hebben wij een kindvriendelijk ingedeelde ruimte, met verschillende speelhoeken om elk kind in zijn eigen ontwikkeling te stimuleren en te ondersteunen. Er is ook een achtertuin met een speelhuisje, zandbak, klimtoestel met glijbaan, loopauto’s, fietsjes en ballen beschikbaar. Maaltijden gebeuren gezamenlijk aan onze eettafel of buiten bij een picknick. Voor de slaapmomenten is er een slaapruimte op de eerste verdieping.

12/04/2017
Zo, morgen echt de laatste keer een gastkindje bij 't Zandkoekje en dan ga ik tot eind 2018 dicht... 😢Bedankt Mathias vo...
11/04/2017

Zo, morgen echt de laatste keer een gastkindje bij 't Zandkoekje en dan ga ik tot eind 2018 dicht... 😢
Bedankt Mathias voor heel veel speelplezier de afgelopen weken bij 't Zandkoekje!! 😙

21/12/2016

't Zandkoekje blijft tot eind 2018 gesloten.

21/07/2016

Fijne zomervakantie iedereen en hopelijk kan 't Zandkoekje 2017 weer met nieuwe kindjes open gaan!!
Graag tot dan!! :)

Vandaag was het zover - de laatste dag voor mijn verlof en ook de laatste 2 gastkindjes gingen de deur uit...Wij hebben ...
21/07/2016

Vandaag was het zover - de laatste dag voor mijn verlof en ook de laatste 2 gastkindjes gingen de deur uit...
Wij hebben ondanks van deze dag genoten!!
* een laatste keer een kringetje
* een laatste keer samen een spelletje (wat hoort bij babies en wat bij kindjes?)
* een laatste keer door de tuin razen en heel veel met water spelen
* ...
Gezellig nog samen een zelfgemaakt afscheidsijsje gegeten :)

Dag Sem!
Dag Sofie!
Wij zullen jullie missen!
Kusjes van Amira en Anke

Gisteren hadden wij heerlijk weer:Eerst zelf met zonnecreme insmeren en dan hop naar buiten!!- naar de speeltuin- naar d...
20/07/2016

Gisteren hadden wij heerlijk weer:
Eerst zelf met zonnecreme insmeren en dan hop naar buiten!!
- naar de speeltuin
- naar de eendjes kijken wat ze doen met dit weer (ze liepen gewoon rond en lagen niet op de wei te slapen zoals de kids dachten ;))
- gezellig in de tuin met water spelen, glijden, fietsen en tussendoor in de schaduw uitrusten :)

Als het wat te warm was wilden ze toch liever binnen spelletjes doen, heel veel verfen en ons babyactiviteit was gezellig met zijn allen een fotoalbum met babyfotos bekijken! :)

Deze nog van laatste week:Geef de meiden maar een hoepel, wat ballonnen en zet een leuk muziekje op :)En met thema "baby...
20/07/2016

Deze nog van laatste week:
Geef de meiden maar een hoepel, wat ballonnen en zet een leuk muziekje op :)
En met thema "baby" flessen met melk gevuld ;)

Vandaag dan mijn verjaardag...Wij hebben er een klein kinderfeestje van gemaakt met popcorn, milkshake, grote en kleine ...
07/07/2016

Vandaag dan mijn verjaardag...
Wij hebben er een klein kinderfeestje van gemaakt met popcorn, milkshake, grote en kleine bellenblazen, schminken, zingen en veel lachen :)
Ik dank jullie wel kleine schatjes :)

Wij waren deze week ook veel buiten in de tuin en op speeltuintjes, hebben geknutseld, gewerkt, gebouwd en met "toverzan...
07/07/2016

Wij waren deze week ook veel buiten in de tuin en op speeltuintjes, hebben geknutseld, gewerkt, gebouwd en met "toverzand" gespeeld!

En zo zijn we met "baby erbij" begonnen.Allemaal onder de indruk en erbij betrokken :)
07/07/2016

En zo zijn we met "baby erbij" begonnen.
Allemaal onder de indruk en erbij betrokken :)

Deze maand beginnen wij met het thema "baby erbij" en ga ik eind juli met verlof. Ik denk dat wordt een leuk afsluiting ...
04/07/2016

Deze maand beginnen wij met het thema "baby erbij" en ga ik eind juli met verlof. Ik denk dat wordt een leuk afsluiting met mijn gastkindjes voordat ze allemaal naar nieuwe opvangplekken verdwijnen :)

Vanaf 2017 zijn er op maandag, dinsdag, donderdag en vrijdag weer opvangplekjes vrij!
Voor verdere info: www.zandkoekje.nl of [email protected]

Laatste week waren wij nog een keer goed bezig met ons thema zand/modder!En wij hebben van bloem en babyolie zelf (tover...
04/07/2016

Laatste week waren wij nog een keer goed bezig met ons thema zand/modder!
En wij hebben van bloem en babyolie zelf (tover)zand gemaakt! :)

Adres

Eindhoven

Website

Meldingen

Wees de eerste die het weet en laat ons u een e-mail sturen wanneer Zandkoekje nieuws en promoties plaatst. Uw e-mailadres wordt niet voor andere doeleinden gebruikt en u kunt zich op elk gewenst moment afmelden.

Delen