25/07/2025
Wat een mooie fijne dag heb ik gehad.
Dik verwend door de kids en hun ouders en 1 van mijn bemiddelingdmedewerksters zo lief. Ik heb met een lach en een traan mijn tijd als gastouder heel fijn af kunnen sluiten. De speelgoedbakken zijn goed geplunderd, kids blij, ik blij. Sommige ouders waarschijnlijk iets minder π. Sorry.
Nu is het definitief, de handtekening voor uitschrijving is gezet.
Op naar een nieuw begin.
Bedankt voor de fijne tijd allemaal πβ€οΈ