09/11/2019
Dank je wel Backhuijs Communicatie, wat was je fantastisch mooi!!
Vandaag heb ik na 6,5 jaar mijn bedrijf bij de kamer van koophandel uitgeschreven. Ik heb onwijs veel mooie projecten gedaan, veel mooie mensen mogen ontmoeten en heb het echt op mijn manier kunnen doen. Ik ben dankbaar voor alle lessen die ik heb geleerd en het volle vertrouwen dat iedereen in mij had. Ik had het absoluut niet willen missen. Wauw!!
3 jaar geleden toen Lisa net geboren was, raakte ik vreselijk ik knoei met Backhuijs Communicatie en mijn rol als kersverse moeder. Ik was aan het werk als zij sliep, creativiteit moest dan komen, ik moest gesprekken met klanten afkappen omdat ze wakker werd, ik was s avonds en in het weekend aan het werk, gek werd ik ervan! Ik heb toen de keus gemaakt om weer in loondienst te gaan. Dat gaf rust! Het idee was om een leuke baan te zoeken en daarnaast toffe opdrachten te blijven doen. Met Backhuijs Communicatie stoppen, no way!! Ik vond een baan, maar zat niet op mijn plek. Was dit nou waarvoor ik als ondernemer was gestopt? Was dit echt wat ik wilde?
Tijdens de zwangerschap van Koen kwam ik met zware bekkeninstabiliteit in de ziektewet te zitten. 1,5 jaar ben ik met een lijf dat weinig kon en 2 kleine kinderen thuis geweest. Ik werd er niet gelukkig van. Man O man wat miste ik het om collega’s om me heen te hebben. Niemand die vroeg hoe gaat het met je vandaag? Ik voelde nog sterker dat ik in loondienst wilde en dit keer bij een bedrijf dat bij mij past, met gezellige collega’s en waar ik mooie dingen op marketing communicatie gebied kon doen. In januari ben ik met 2 uur per week met een re-integratiestage bij Pro Corpus begonnen. Het was vooral bezigheidstherapie 🤭 en fijn om zo weer te kunnen beginnen. Met hele goede begeleiding van hun en van het re-integratiebureau heb ik mijn uren langzaam op kunnen bouwen. In juli ben ik voor 12 uur in loondienst gegaan, sinds 1 oktober is dat 18 uur geworden per 1 januari ga ik naar 24.
Ik heb het zo ontzettend naar mijn zin hier! Ik mag meedenken over de positionering en de branding van Pro Corpus. Wie zijn we? Waar zijn we goed in? En waarom doen klanten zaken met ons? Ik doe de website en de social media. En ik merk dat collega’s met steeds meer vragen naar mij toekomen. Super leuk! Ik heb leuke collega’s en wat heel fijn is, het zijn bijna allemaal moeders. Zo fijn het begrip en de herkenning! Ik kan er op de fiets naar toe en kan hier voorlopig toffe projecten doen. Wat wil een mens nog meer 😃.
En toen dacht ik wat wil ik nu nog met Backhuijs Communicatie? Waarvoor wil ik ondernemer blijven? Het bleef stil. Wat voor projecten of opdrachten wil ik doen? En ook toen bleef het stil. Dat zegt genoeg. De afgelopen twee maanden ben ik bezig geweest om alles af te ronden en op te slaan. Vandaag heb ik mijn bedrijf uitgeschreven en een periode afgesloten.
Ik voel ruimte en heel veel rust. Ik ben ongelofelijk trots op mezelf wat ik afgelopen jaren heb neergezet. En kijk uit naar alle mooie dingen waar nu ruimte voor komt. Dank je wel voor je vertrouwen, je opdrachten en je steun en support van afgelopen jaren 💚.