05/01/2023
Wow, wat een jaar!
Ik kijk met veel plezier terug op 2022. Een jaar waarin ik mee mocht bouwen aan een flink aantal projecten en organisaties. Voor drie voor de in de Gemeente Olst-Wijhe Olst-Whije liggen de afspraken voor de inpassing in het landschap in principe vast en worden komend jaar de per park vastgelegd. in optima forma. Zowel inhoud als proces door en met elkaar. Dank aan collega’s, inwoners, ontwikkelaars en de gemeente voor het vertrouwen en de samenwerking. Ik zie uit naar mooie resultaten waarin alle belangen met elkaar zijn gewogen en er goede keuzes zijn gemaakt.
Ondertussen was nog volop een onderwerp waarvoor de GGD GHOR Nederland GHOR zich met een Bron- en Contact Onderzoek -platform prepareerde. Met de mensen van GGD Flevoland bouw ik in de organisatie voor de implementatie van de software en een betrouwbaar proces voor deze belangrijke taak van de GGD GHOR. Dit ronden we dit voorjaar af. Dank aan alle collegae die bijdragen aan dit zorgvuldige opgebouwde .
In februari werden we opgeschrikt door de inval in Oekraïne door Rusland. De stroom ontheemden die daarop Oekraïne ontvluchtte en nog steeds ontvlucht, kan in Nederland rekenen op opvang door de gemeenten en in samenwerking met de ’s. Het een eer dat ik daarin meebouw als liaison bedrijfsvoering tussen het Nederlands Instituut Publieke Veiligheid (NIPV) en het (Knooppunt Coördinatie Informatie Oekraïne). Het KCIO is het tussen de veiligheidsregio’s onderling en het rijk en een goede proeftuin voor . Ik zie er naar uit dat we ook deze opdracht in 2023 kunnen afronden omdat de oorlog voorbij is en de mensen terug kunnen om hun leven weer op te bouwen.
Bureau van Burken bouwde ook verder en is afgelopen jaar een BV onder een holding geworden. Klaar om verder op door te bouwen.
Bouwend ga ik dit nieuwe jaar in. Ontspannend met een doos Lego aan tafel en genietend van huis en familie en alle goede mensen om me heen. Ik wens dat iedereen voor 2023!